Når dere kom på sykehuset

0,5 cm åpning, men de ville ikke sende meg hjem siden riene var så sterke allerede da.
 
Hadde nesten ikke åpning. Hadde time til igangsetting, men riene hadde startet opp to timer før vi møtte opp til timen :)
 
Vannet mitt gikk 17:30 ca å var på lokalsykehuset, fikk panikk og ble sendt i taxi til ett sykehus med tilgang til epidural. Riene kom ikke først før 05:30, altså 12 timer etter. Sjekket åpningen første gang ca 08:00 å hadde 8 cm. Jormora holdte på å dette i gulvet siden hun va så sikker på at jeg såvidt va begynt å åpne meg da jeg aldri fikk regelmessige og sterke nok rier :) håper neste fødsel blir like bra! Rakk ikke noe smertelindring, så turen var egentlig bortkastet. Haha..
 
Med Nr 1 hadde eg 2 cm i 7 dager. Så kom eg inn med 3 cm og var til dagen etter før jenta kom.
Med Nr 2 hadde eg 7 cm når eg kom inn. Da var det fort gjort :)
 
Tror jeg hadde rundt 2-3 cm begge gangene når vi kom inn, men pga lang reisevei ble vi på sykehuset.
 
Kom inn me 2-3 cm men med gode sterke rier. Så ble ikke sendt hjem enda vi bodde langt 5 min unna sykehus
 
Med første hadde jeg 2-3 cm åpning, ble ikke sendt hjem selv om jeg hadde uregelmessig rier.

Med andre hadde jeg 6-7 cm åpning,ble selvfølgelig ikke sendt hjem da heller.
 
Hadde 3 cm åpning. Førstegangsfødende, å blei ikke sendt hjem for d gikk alvorlig fort.
Han va ute etter 6 tima :)
 
Ble satt igang, hadde fått ballong dagen før. Og den hadde ingen effekt, så jeg var lukket som en østers! :p Men det ble fortgang i sakene utover dagen. :)
 
Hadde bare 1cm, men ble tøyd til 3 og hadde regelmessige rier så ble heldigvis ikke sendt hjem!
Gutten min ble født 3,5 timer etter :)
 
6 med første, født under to timer etter.
10 og pressrier med yngste, født 21 min senere.
 
Back
Topp