Når dere kom på sykehuset

4cm, ungen var ute under 2 timer etter dette. :)
 
Hadde 2-3 cm, men riene tok seg opp så fikk lov til å bli skrevet inn og ta meg en kjøretur i byen og komme tilbake når jeg følte for det.
 
kom inn med 4 cm, og 3 timer etter var lillegutt ute :)
 
Ble sendt hjem da jeg trodde vannet var gått, men viste seg være noe annet. Riene som kom forsvant etter noen timer. Sitter å venter igjen på at noe skal skje
 
Hadde 3 cm da jeg kom inn for sjekk pga lavt sfmål. Ble sendt hjem med ballong og lagt inn et døgn etter fortsatt med 3 cm
 
Nummer 1: kom inn med sterke rier og 1 cm, ble ikke sendt hjem, men reiste hjem selv etter tolv timer i protest mot at ikke noe skjedde, sykehuset mente jeg burde bli, men jeg orket ikke. Kom inn igjen 24 t seinere, da måtte jeg bli til babyen kom sa de. Han kom 14 t seinere, da hadde de truet med haste ks.

Nummer 2: kom inn med en fingerspiss åpning, fikk bli pga høyt bt, han kom 10 timer senere.

Nummer 3: kom inn med 2-3 cm, fikk bli, men ventet hele tiden på å bli sendt hjem pga manglende fremgang, etter 1,5 t så hadde jeg 5 cm og hodet stod høyt, 11 minutter etter var han ute.

Nummer 4: hadde beskjed om å komme ved første tegn pga gbs som skulle behandles med intravenøst antibiotika under fødsel. Hadde 5 cm og ble vist rett på stue og fikk nål i armen. Rakk ikke dose nummer to som skulle gis etter 4 timer, da hadde hun vært ute en stund.

Spent på nummer 5. :D
 
Var 4cm å ble på sykehuset. Bra var det for to timer senere var jeg 8cm og ikke så lenge etterpå var jeg klar til å presse :) alt gikk veldig fort med meg!
 
Ingen åpning, men regelmessige rier. Ble lagt inn og haste ks like etter grunnet morkakeløsning da.
 
Nr 1 Først kontroll etter vannavgang og når jeg kom inn etterpå hadde jeg 4 cm.

Nr 2 hadde jeg fullåpning og fødte 10min etter at jeg kom i senga.. Jeg skulle bare inn å få et klyster!

Spent på nr 3!
 
Med nr1 hadde jeg 3 cm og ble lagt inn, likt med nr 3.
Med nr 2 full åpning, fødsel kort tid etterpå.
 
Back
Topp