Når dere innreder hjemmet deres jenter..

Ancita

Glad i forumet
Når dere handler pynteting eller kjøper nye gardiner, må dere drøfte det med mannen først da?
Bryr han seg eller er det dere som bestemmer?

Er så jævlig irriterende at jeg ikke kan gjøre som jeg vil[:@]
Og dere, sant det er harry og ha fotballplakat i stuen!? (har foresten bare måttet godta den)[&o]

Jeg har frie tøyler, han liker det jeg liker[:)]

Og ja det er harry med fotball plakat i stua!!!!!!

Skulla han absolutt hatt det, så hadde det måttet vært på kontoret, eller garasjen.
Basta![:D]

Nei, må ikke spørre om det heldigvis, hehe!
men han har sotte inn en gammel SVÆR klokke i stuen da, som bare ikke passer inn, men er arvegodts, så kan lissom ikke bare si nei til den heller [8D]
men en fotball plakat - Da hadde iallefall jeg satt foten ned, så kunne han pirket på noe jeg gjorde heller. hehe [8D]

Her er det mannen som har stil[;)]

Han bryr seg null om interiør, så der står jeg fritt.
Og fotballplakat i stua?!
Uaktuellt.

Her er det mest mannen som kjøper inn [:-]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Skulla han absolutt hatt det, så hadde det måttet vært på kontoret, eller garasjen.
[:)]

ORIGINAL: Kougra

Uaktuellt.

Innredningsmessig er JEG sjefen! Og godt er det[8D]

Det meste handler jeg uten å spørre.. men er det større/dyre ting så tar jeg han med på råd... og fotballplakat i stua?!...det er vel ikke veldig lekkert ;)

Då får slå i bordet ;) gi han ansvar for noe annet.. eller et annet rom eller noe;)

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jepp!

Her liker han heldigvis stort sett det samme som meg, så jeg spør sjeldent/aldri før jeg kjøper noe.
Mannen min er kjempefotballfan men han kan for alt i verden glemme og ha noe fotballstæsj i stuen!! På sin halvdel av kontoret har han fått gjøre som han vil, så der henger det litt [;)]

egentlig mest sambo som styrer på med møbler og sånt. jeg kjøper gardiner og synt som jeg vil , han synes det er greit så lenge det ikke blir for jentete.

Her drøfter jeg mine ideer med mannen min, men som regel så er han enig med meg.
Han er interessert i det selv og kan fint komme tilbake fra en handletur og kjøpt med noe pynte ting eller nye gardiner bare fordi han så det og syntes det skulle passe fint hjemme. Som regel så blir faktisk hans ideer veldig bra dem også.
Men jeg må si at jeg kanskje ikke er så all verdens mest fornøyd med cola skiltene han helst skulle hatt hengende i stua da. Men heldigvis har jeg fått han til og gå med på at dem ikke passer inn på stua. (etter mye om og men) [:)]

nei, må som regel ikke spørre. men jeg vet han ikke vil ha en rosa-preget stue, så jeg har tatt lys lilla istede [8D] vi liker stort sett de samme tinga interiørmessig og han lar meg styre det [:)] og heldigvis er mannen såpass oppegående at han skjønner at en fotballplakat er BLODHARRY å ha i en stue... i en kjellerstue med bar eller sånn kunne det gått ann..

vi snakker alltid om ting før jeg kjøper noe, han er veldig intersert i interiør så han kan ikke bare ha hva som helst i hus [8D] hender jeg må gi meg av og til.... men heldigvis liker vi stort sett det samme

ORIGINAL: Kougra

Uaktuellt.

Haha, fotballplakat i stua.. har du flytta inn på gutterommet hannes eller [&:] Ja det er kjempeharry...

Møbler og slikt blir vi enige om, men alt av dill og dall styrer jeg [:)]

hi,hi,hi.. Fotballplakat i stua.. How old is he? [:D]
Hvis jeg spør gubben blir det diskusjon "hvor har du tenkt å ha den da?" og diverse andre utsagn som gjør at jeg til slutt trekker meg. Men hvis jeg er på byen selv og kjøper det jeg har lyst på, så går det greit når jeg kommer hjem og pynter. Eneste gangen han ikke er glad er når han åpner skuffer der det ligger masse pynt som ikke blir brukt og da får jeg beskjed om å ikke kjøpe mer eller når vi skulle flytte og han så hvor mye shit vi har.. [:D]

P.s. Har fått beskjed om å ikke kjøpe fler gardiner. Vi har visst ganske mange nå. [8|]

Jeg må ikke drøfte, men jeg bruker å spørre hva han mener (men som regel fordi at jeg har problemer med å bestemme meg[8D]).

Back
Topp