Når dere har vært på do

Dramadama

Gift med forumet
Jeg lurer på en ting;
Når dere har vært på do, vasker dere dere på henda FØR dere tar på buksa? Eller tar dere på dere buksa igjen, og så vasker henda?

Og legger du ned dolokket før du trekker ned?

Hahahaha

Hahahaha

Lolodi skrev:
Hæ? Er det noen som vasker henda med buksa på knæra??

Jeg tar på meg buksa, lokker dolokket, trekker ned og vasker meg på henda.

Vetta søren jeg... Kan jo hende! :P

Hahaha, jeg gjør meg ferdig på do før jeg vasker henda ;) Gidder da ikke vaske hendene, så ta på buksa og så legge ned dolokket+trekke ned.. Det blir fryktelig bakvendt ;)

Lolodi skrev:
Hæ? Er det noen som vasker henda med buksa på knæra??

Jeg tar på meg buksa, lokker dolokket, trekker ned og vasker meg på henda.

Noe av grunnen til at jeg spør er fordi det er så mange som er redd for "analbakterier", men om man ikke vasker seg på henda før man tar på seg trusa og buksa så får man jo disse ekle bakteriene på buksa :P

1- Gjør det jeg må i doen
2- Kler på meg igjen
3- Legger ned lokket
4- Vasker hendene

Legger ned lokket før jeg trekker opp, såklart. Kler på meg samtidig som det trekkes ned, og SÅ vasker jeg hendene.. Har jo hendt at jeg har gått til vasken med buksa nede, men det er oftest når jeg har min månedlige og har fått noe på fingrene

De bakteriene kommer på buksa uansett. Setter du deg fult påkledd på kjøkkenbenken kommer de dit og. Så har ingen hensikt å vaske hendene før du tar på buksa. Jeg tar på buksa, trekker ned og vasker henda

Jeg går forøvrig på do, tørker meg, tar på meg buksa og vasker henda.
Sjeldent jeg legger ned lokket. Vi har separat do og bad, så dobakterier spruter ikke veggimellom på tannbørster og andre hygieneartikler :P

Legger ned lokket først ja.

Og jeg bruker skjørt eller kjole, så den detter liksom på plass av seg selv. Har ikke det bukseproblemet.

Hehe.. Men et mer reelt spørsmål er.. Vasker dere hendene før dere går på do ? Jeg er hjelpepleier, og min lærer å skolen var opptatt av akkurat det. Man vasker hender før man går på do for å beskytte seg selv for bakterier man er borti rundt omkring (er veldig mange som ikke vasker hender etter dobesøk, å di legger igjen bakterier på allt di tar i) . Og etter at man har vert på do for å beskytte andre mot dine egne  bakterier.... 

Lillle skrev:
Hehe.. Men et mer reelt spørsmål er.. Vasker dere hendene før dere går på do ? Jeg er hjelpepleier, og min lærer å skolen var opptatt av akkurat det. Man vasker hender før man går på do for å beskytte seg selv for bakterier man er borti rundt omkring (er veldig mange som ikke vasker hender etter dobesøk, å di legger igjen bakterier på allt di tar i) . Og etter at man har vert på do for å beskytte andre mot dine egne  bakterier.... 

jeg gjør ikke det, men er jo egentlig ganske viktig...især om man er rundt omkring i byen og går på offentlig toalett. yuack- NÅ kommer jeg sikkert til å gjøre d!

Med tanke på alle bakteriene som virvles opp når man spyler ned så er dolokket alltid nede her. (hadde nok hatt det nede nå uansett, for det hindrer iallefall småen litt i å putte ting i do)

Fever skrev:

Lillle skrev:

jeg gjør ikke det, men er jo egentlig ganske viktig...især om man er rundt omkring i byen og går på offentlig toalett. yuack- NÅ kommer jeg sikkert til å gjøre d!

Ja, jeg gjør det og på offentlige plasser.. En ting ALLE har tatt i og som også vi tar i er dørhåndtaket... Som vi tar i på tur inn, ettter at ho/han med div infeksjoner tok i på tur ut.. og ikke har vasket hendene ;o)

Back
Topp