Når dere har slik ukens bilde

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Hvordan gjør dere det når dere lager tråden og avstemninga?

Istedefor NEW POST som du trykker på når du skal lage en ny tråd, så trykker du på NEW POLL, som er knappen vedsidenav POST.

ja men kopierer vi bildene og limer inn eller?
Sender di bildene på brev til meg da eller?

Kopierer vel bare et og et bilde om gangen over fra en tråd til en annen tråd [;)] Ser for meg det tar lengre til å lage en avstemmning ved å gå inn på innboks hele tiden for å kopiere.

ORIGINAL: Drømmeren

ja men kopierer vi bildene og limer inn eller?
Sender di bildene på brev til meg da eller?

Bidragene legges vel inn i tråden med temaet, så kopierer du bare de bildene i new poll.
Og hvis du f.eks får i 10 bilder, så må du skrive 1 der det står 1, 2 der det står 2 osv, i de kolonnene i bånn.

Ok.. da lager jeg en egen påmeldingstråd.. også kopierer jeg fra den og inn i pollen etterpå? hehe
Er ikke den smarteste her jeg tror jeg.[8D]

Ok.. da lager jeg en egen påmeldingstråd.. også kopierer jeg fra den og inn i pollen etterpå? hehe

Ja, først har du påmeldingstråden hvor alle som vil legger ut bilder (denne er åpen fra mandag-fredag). Fredag lager du avstemningen som er åpen til søndag, da sender du PM til den som har flest stemmer som lager neste ukes " ukens bilde"!

ORIGINAL: Mammapostei!

Ja, først har du påmeldingstråden hvor alle som vil legger ut bilder (denne er åpen fra mandag-fredag). Fredag lager du avstemningen som er åpen til søndag, da sender du PM til den som har flest stemmer som lager neste ukes " ukens bilde"!

Ok.. da prøver jeg... takk[:)]

ORIGINAL: Mammapostei!

Ok.. da prøver jeg... takk[:)]

På et annet forum eller? Ukens bilde ligger jo allerede her? Og det er kun vinneren av forrige ukes tråd som "har lov" å lage ny?

På november forumet..hehe

men går ikke an å kopiere å lime inn bilder hos meg..
Er det noe spesielt med mozilla firefox`?

Kan bare legge inn ett vedlegg i hvert innlegg også... huff dette skulle ikke bli lett gitt..
Andre tips til hvordan jeg kan få di inn i pollen etterpå?

Tror jeg får det til nå.. hehe..
Gjenstår å se når jeg skal lage pollen[8D]

Back
Topp