Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror ikke jeg kjenner noe i ryggen..får hard mage i rykk og napp, kjennes ut som om jeg har et skall eller noe på magen som gjør den så hard. Hvis jeg ligger litt på ryggen, så får den en kuleformet fasongI natt var første gangen jeg kjente det i ryggen også. Ikke smertefullt for jeg sov igjennom det, men ubehagelig. Må nok vinke farvel til de lange nettene; dobesøk, kynnere med ryggsmerter, livlig krabat i magen og kranglete bekken <3 men alternativet er så mye verre <3
Huff, håper ikke detTror heller ikke jeg har opplevd kynnere ennå. Betyr det at livmora ikke trener seg opp og at fødselen blir ekstra tøff..?!
Tror heller ikke jeg har opplevd kynnere ennå. Betyr det at livmora ikke trener seg opp og at fødselen blir ekstra tøff..?!
Huff, håper ikke det
Takk for info.Kynnere er muskelsammentrekninger i livmormuskelen. Sammentrekningene har som formål å trene livmoren til fødselen, og det er en helt normal og viktig del av svangerskapet. Det er ingen oppskrift eller fast mønster på hvordan sammentrekningene vil bli verken i styrke, hyppighet eller varighet. De kan oppleves forskjellig fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap.
Les mer her: http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Svangerskapsplager/Hva-er-kynnere/