Når dere har kynnere...

jece85

Forelsket i forumet
Blir dere overopphetet da? I kveld har kynnerene vært ubehagelige og jeg blir helt kokt mens de varer! Fy så ekkel følelse!

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Aldri tenkt over det, men ja.. Blir faktisk ganske varm! Men de er ikke vonde.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Jeg har ikke tenkt over det, så da regner eg ikke med at eg gjør det.

Neei, kan ikke si jeg har lagt merke til det nei...

Termin 17. juli

Det merker jeg ingenting til... Men har MASSE kynnere :)

Jeg er konstant overopphetet..

termin 21.07.2013

Jeg er generelt varm for tiden, men merker noen ganger på kynnerne at de er harde og jeg merker en varmebølge skylle over meg mens de står på.

Har egentlig ikke tenkt over det.. Men jeg er veldig kokt.. Har mye kynnere for tiden

Det eneste jeg merker av kynnerne er at det strammer seg i magen, og at det blir tyngre å gå mens det står på. Da jeg skulle stå opp i dag kjente jeg plutselig at magen var helt steinhard uten at jeg hadde merket at det strammet seg, så det kan godt hende jeg også har kynnere jeg aldri merker noe til. Jeg kommer vel aldri til å modnes, så få tegn jeg har for tiden... :scratch

Føler ikke at jeg blir overopphetet. Har mye kynnere og nedpress og synes i grunn nedpresset er mer ubehagelig...

Hm.., rare greier disse "nye" kynnerene. Blir helt varm i hele kroppen, får hjertebank, og vanskelig for å trekke pusten! Høres nesten ut som et angstanfall :p
Kanskje det er min angst for overtid! Babyen har fortsatt hodet høyt, ikke har slimproppen gått, føler jeg ikke har noe modning :( vet at babyen ligger en del over gjennomsnittet (10%+) ved måling i uke 32. Sikkert steget nå, og er super redd for kjempebaby fordi førstemann satt fast og knakk krevenenet :(

Kynnere, er det når magen blir stram? Har liksom ikke tenkt over om jeg har kynnere, men magen strammer seg jo av og til, så da er det vel det det er?

Hm.., rare greier disse "nye" kynnerene. Blir helt varm i hele kroppen, får hjertebank, og vanskelig for å trekke pusten! Høres nesten ut som et angstanfall :p
Kanskje det er min angst for overtid! Babyen har fortsatt hodet høyt, ikke har slimproppen gått, føler jeg ikke har noe modning :( vet at babyen ligger en del over gjennomsnittet (10%+) ved måling i uke 32. Sikkert steget nå, og er super redd for kjempebaby fordi førstemann satt fast og knakk krevenenet :(

Ja. Jeg hadde det akkurat slik for noen uker siden. Gikk en stund med det og til slutt ble det så gale at jeg ble kjempesvimmel i tillegg ( da gikk blodtrykket ned) og plutselig kunne jeg begynne å renne neseblod. ( da gikk blodtrykket opp) så legen fant altså ut at blodtrykket svingte veldig. Han mente jeg stresset og sykemeldte meg uten blunke. Jeg ble bedre etter en uke med mye søvn..
Jeg laget et innlegg om det her.. Og beskrev det akkurat som deg..

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Ja. Jeg hadde det akkurat slik for noen uker siden. Gikk en stund med det og til slutt ble det så gale at jeg ble kjempesvimmel i tillegg ( da gikk blodtrykket ned) og plutselig kunne jeg begynne å renne neseblod. ( da gikk blodtrykket opp) så legen fant altså ut at blodtrykket svingte veldig. Han mente jeg stresset og sykemeldte meg uten blunke. Jeg ble bedre etter en uke med mye søvn..
Jeg laget et innlegg om det her.. Og beskrev det akkurat som deg..

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Ok :) da får jeg håpe mye hvile fremover hjelper på ! Takk for info!

Back
Topp