Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kynnere, er det når magen blir stram? Har liksom ikke tenkt over om jeg har kynnere, men magen strammer seg jo av og til, så da er det vel det det er?
Hm.., rare greier disse "nye" kynnerene. Blir helt varm i hele kroppen, får hjertebank, og vanskelig for å trekke pusten! Høres nesten ut som et angstanfall
Kanskje det er min angst for overtid! Babyen har fortsatt hodet høyt, ikke har slimproppen gått, føler jeg ikke har noe modning vet at babyen ligger en del over gjennomsnittet (10%+) ved måling i uke 32. Sikkert steget nå, og er super redd for kjempebaby fordi førstemann satt fast og knakk krevenenet
Venter en gutt 1. Juli 2013!
Ja. Jeg hadde det akkurat slik for noen uker siden. Gikk en stund med det og til slutt ble det så gale at jeg ble kjempesvimmel i tillegg ( da gikk blodtrykket ned) og plutselig kunne jeg begynne å renne neseblod. ( da gikk blodtrykket opp) så legen fant altså ut at blodtrykket svingte veldig. Han mente jeg stresset og sykemeldte meg uten blunke. Jeg ble bedre etter en uke med mye søvn..
Jeg laget et innlegg om det her.. Og beskrev det akkurat som deg..
Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli