tipp Forumet er livet 9 Sep 2009 #1 Har dere da buljong i vannet? Har de i buljong selv,Også får de ligge en goood stund og god gjøre seg[:)][:)]
Har dere da buljong i vannet? Har de i buljong selv,Også får de ligge en goood stund og god gjøre seg[:)][:)]
Badeand* Forumet er livet 9 Sep 2009 #2 Har hatt det en del ganger, men glemmer å kjøpe ny hele tiden[8|] Kjempegodt er det hvertfall![:D]
tipp Forumet er livet 9 Sep 2009 #3 Om jeg glememr å kjøpe buljong,så føler jeg hele middagen er ødelagt[8D] setetr en veldig god smak på pølsene[:)]
Om jeg glememr å kjøpe buljong,så føler jeg hele middagen er ødelagt[8D] setetr en veldig god smak på pølsene[:)]
Mor4 Gift med forumet 9 Sep 2009 #4 Aldri visst at det var noen som gjorde det en gang[:D] Hva slags buljong bruker dere da?
Badeand* Forumet er livet 9 Sep 2009 #5 ORIGINAL: McMor Aldri visst at det var noen som gjorde det en gang[:D] Hva slags buljong bruker dere da? Har brukt hønsebuljong en del, også har jeg brukt pølsebuljong[:)]
ORIGINAL: McMor Aldri visst at det var noen som gjorde det en gang[:D] Hva slags buljong bruker dere da? Har brukt hønsebuljong en del, også har jeg brukt pølsebuljong[:)]
L Luthien05 Guest 9 Sep 2009 #7 nei, bruker ikke buljong. Er ikke sånn kjempefan av smaken pølsene får. Men ellers ikke noe negativt å si om buljong da [:)]
nei, bruker ikke buljong. Er ikke sånn kjempefan av smaken pølsene får. Men ellers ikke noe negativt å si om buljong da [:)]