• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

når dere har bursdag

orkidee3

Gift med forumet
inviterer dere mangen venner da på litt god mat å sånn ?utenom når dere har rund dag ?
ca hvor mangen pleier du å invitere`?

Hmm.. Sist gang vi hadde ordentlig selskap var i mannens 25-årsdag. Var vel 15 stk på det meste. Var helt uformelt, så hadde bare laget nachos og salat. 

Nope, her gidder ikke en gang familien komme på besøk selv om en inviterer så gidder ikke invitere lengre..

Nei, absolutt ikke... Jeg har 11. og søs 12. i samme mnd, bare 11 år i mellom, så vi har som regel tatt det sammen med den mellomste søstra vår og pappa + mannfolka våre og kjerringa t fatter'n.. Men nå sist dro jeg og gubben ut og spiste og det var det... Helt greit!!

ORIGINAL: Sicily

Hmm.. Sist gang vi hadde ordentlig selskap var i mannens 25-årsdag. Var vel 15 stk på det meste. Var helt uformelt, så hadde bare laget nachos og salat. 

men når du har bursdag..pleier du å invitere venner da sånn uformelt?
eller feirer du det ikke sånn?

Pleier ikke å gjøre det helt store utav bursdagen min jeg, noen få venner til middag og kake[:)]
Hadde tenkt til å gjøre litt mer utav 30 års dagen min, men da ligger jeg sikkert å føder[8D]

Har ikke feira bursdagen min på mange år jeg da[8D] Bortsett fra at meg og ei vennine er hos henne hvor det da er pynta med plastduk og papptalerkner med et barnslig motiv + ballonger så spiser vi litt og drekker så er det byn etterpå[:D]

ORIGINAL: orkidee3

men når du har bursdag..pleier du å invitere venner da sånn uformelt?
eller feirer du det ikke sånn?

Var bare venner som ble invitert. Jeg har bursdag på lillejulaften, så pleier ikke å invitere. Sier bare at famlien kan stikke innom hvis de føler for. Ikke så mange som vil forlate huset for å gå i bursdag den dagen. Feirer sammen med mannen heller, han har 7.januar. [;)]

ORIGINAL: fairy

Jeg feirer sjelden bursdagen min, siden den er 23. desember. Ingen som har tid til å komme i julen.

Hahaha!  Bursdagsbuddy! Vi får huske å gratulere hverandre med dagen. [8D]

ORIGINAL: fairy

Jeg feirer sjelden bursdagen min, siden den er 23. desember. Ingen som har tid til å komme i julen.

Hahaha!  Bursdagsbuddy! Vi får huske å gratulere hverandre med dagen. [8D]

Yay![:D]

Jeg lager kake og sier at den som vil komme får bare komme. Som regel dukker mine og samboeren sine søsken opp og svigermor.

Blir vel ikke stor selskap før om 3 år, da blir jeg 30.[:D]

Bare inviterer familien min...

Har i grunn ikke feiret bursdagen min på noen annen måte...[8|]

jeg selv hadde bursdag i går,men skal ha klubbjentene i morgen kveld,pluss noen andre veninner som ikke er med i klubben..
det er bare med litt mat å snacks ,ganske uformellt[:)]

Når jeg har bursdag så er det en helt vanlig dag [8D] Feiret 25 års dagen og neste blir vel 30 års dagen[8D]

Har i grunn ikkje feira bursdagen min så ofte dei siste åra. Hadde jentefest på 30 års dagen min i år, då serverte eg tapas. Sønnen min har bursdag samme dag som meg, så det blir stort sett barnebursdag på dagen vår [:)]

Japp, eg bruka å feire den[:D] Hehe, kjekt å få gaver[8D] 

I sommer va vi ca.90 stk.....utrulig kjekt, men til vanlig bruka eg bare å ha noen få venner + nærmaste familie.

Feirer ikke min egen bursdag. Deler bursdag med jenta vår, også har jeg ei tvillingsøster. Så det blir familieselskap for jenta på dagen vår, også får jeg noen pakker jeg og (som jeg blir like overraska over hver gang, for jeg glemmer alltid at jeg også har bursdag).

Feire med venner har jeg vel ikke gjort siden jeg ble 18...

Nei.. Men det hender jeg tar med ett par-tre av mine nærmeste venninner og går på peppes eller no slikt..

Back
Topp