Når dere handler noe...

~Blikk~

Elsker forumet
...pleier dere å pynte litt på prisen for mannen deres?
(tenker spesielt på hvis det blir handlet noe litt dyrt)

Sjelden noe problem siden jeg nesten aldri shopper ;-)
...men det er ikke utenkelig at jeg kunne gjort det, he he!

Nei gjør vel ikke det. Sjeldent jeg kjøper noe dyrt uten at vi har pratet om det på forhånd. Men han synes nok jeg handler for mye klær til barna :-p

her har eg som regel ikkje samvittighet til å handle nåke anna enn mat til veka og ting me absolutt MÅ ha, om me skal handle kle å eg rådføre meg med sambuaren fleire ganger før eg klarar å finne ut ke eg ska gjer.. Får panikk om det blir for få nullar på sparekonto/kort i tillegg:-P

På kanten til gneten, kanskje.. :-P

Nei det kunne jeg aldri gjort, hadde likt dårligt om han pyntet på sannheten til meg.. 100% åpenhet her:)

Hehehe, mhm.... Jeg har nok en tendens til å runde nedover....  hihi

Babylykke81 skrev:

Hehe, godt noen skriver det
Har nok rundet nedover et par ganger her, men kan finne på å runde oppover også (har jeg brukt 550 kr sier jeg heller 600, ikke snakk om noen summer akkurat:P). Mannen min har hørt om shoppinga til damene til de han jobber med og de er visst VELDIG flinke til å runde nedover, så han trodde alle gjorde det. Så da måtte jeg sjekke forholda litt, hehe.

Nei emoticonjeg spør han om prisen får han vite det, jeg har ingenting å skjule, han bruker da vesentlig mer penger enn meg! 

Men jeg elsker å handle litt dyrere klær på tilbud hehe så jeg påpeker alltid når jeg har funnet et varp! 

Jeg kjenner flere andre par som gjør det, og helt ærlig, skjønner jeg ikke at de gidder  MEN, alle er forskjellige... Og godt er det! Fascinerende hvor billige hestene til søsteren min har vært f.eks hahahahaha

Sambo får vite om han lurer. Pleier ikke å kjøpe fryktelig dyre ting men kom hjem med noen litt for dyre boots her om dagen og da hadde jeg tenkt til å pynte på prisen men ikke så god på sånt.. også hadde jeg tross alt fått litt prosenter.. hehe..

men når jeg bodde hjemme med mamma og pappa var alt jeg kjøpte på tilbud og kosta max 100 lappen. hehe... :)

Frk.Careface skrev:
Nei det kunne jeg aldri gjort, hadde likt dårligt om han pyntet på sannheten til meg.. 100% åpenhet her:)

Samme her

Frøken Muffin skrev:

Babylykke81 skrev:

Hehe, godt noen skriver det
Har nok rundet nedover et par ganger her, men kan finne på å runde oppover også (har jeg brukt 550 kr sier jeg heller 600, ikke snakk om noen summer akkurat:P). Mannen min har hørt om shoppinga til damene til de han jobber med og de er visst VELDIG flinke til å runde nedover, så han trodde alle gjorde det. Så da måtte jeg sjekke forholda litt, hehe.

Hehe...
Men skal sies at jeg er ingen shoppoholiker... Shopper sjeldent ting til meg selv. Tar godt vare på det jeg har. Men jeg liker å kjøpe ting til hjemmet vårt.
Men vi har foreløpig separat økonomi, så når alle felles utgifter er betalt bestemmer vi jo selv hva vi bruker resten av pengene på... Så pengespørsmål er ikke et problem hos oss.
Men hvis jeg handler noe til feks 549, så merker jeg meg at det er 500 og noe, så det er på sånne ting jeg kan runde ned. Legger ikke merke til kronene. Men jeg runder aldri ned hundrelapper altså... :)

hehe, nei gjør ikke det.. Men er VELDIG klar på å fortelle hvor bra tilbud det var, halv pris feks :)

Back
Topp