Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gir dere etter lommeboka, gir dere etter "vanlige satser" eller gjør dere også litt forskjell på hvem det er og hva de vanligvis gir også ?
For eksempel har jeg et veldig raust vennepar og ett som er mer sparsomt men med relativ lik økonomi.
Gir nok etter lommeboka til de jeg er invitert i selskap til. De som man har av bekjente så er det sånn at jeg gir mamma en 100lapp feks. Å så legger hun til det hun vil gi. Å så gir vis sammen som familie. Som feks til nabo ungene el.
Jeg har bare vært med om 2 konfirmasjoner enda og ettersom det var barn til samboers søster sjekket vi med den andre søstra om hva de syntes også kom vi frem til en sum sammen
Alle dere som sier "hvem det er", mener dere da person, eller relasjon? Alrså, "søskenbarn får sånn, naboer sånn og ungene til bestevenner sånn" eller at kusine Kari får sånn, men fetter Ola får mindre for ham liker vi ikke?
Gir for litt mer til nær familie enn til venners barn men nå var de fleste niesene og nevøene til gubben allerede komfimert da vi møttes, er kun 1 igjen og det er om 5 år. Venners barn er om enda flere år igjen. Blir vi spurt om å være faddere for venners barn får de gjerne litt mer enn barn til venner vi ikke er fadder til
Gir etter hva som er passende pris ift anledning og ift relasjon. Hvor "fin/bra" gaven er teller mer enn pris. Feks kan man finne dyre ting som ser veldig stusselig ut og billige ting som ser raust ut. Føler jeg må komme med en "ordentlig" gave.