Når dere først har fått positiv...

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
På opptil flere tester... hvor mange dager tar dere da test i etterkant? Holder det å få positivt og så slutter dere teste? Eller fortsetter dere sjekke etter stigning på testene osv?

Vil snart legge hele testinga på hylla, men litt nervøs for det og.

Nå har jeg fått positiv på digital, clearblue + og billigtest.

Og bekreftet det på urinprøve hos legen.

Så da burde jeg jo snart innfinne meg med det faktum at jeg ER faktisk gravid! :rolleyes::D

12 dpo idag.
 
Jeg testet vel 5 dager så ga jeg meg. Grunnet 3 suuuper svake billig strimler, og en veldig svar clearblue +. Ventet 2 dager, så var plussen allerede mye sterkere ;) Tror nok ikke jeg gidder kjøpe fler nå, selv om d frister med en digital. Men skal jo på ul snart, så får d jo bekreftet da :p
 
Har en del tester igjen, så det frister jo å teste mer, men har testet positivt 3 ganger så det er jo egentlig unødvendig..


Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
Har en del tester igjen, men foreløpig ligger de i skapet. Jeg sluttet å teste når jeg fikk 3+ på digital (4+5). Da var også teststreken på billigtestene sterkere enn kontrollstreken. Prøver å slå meg til ro med det :)
 
Jeg er 6 fullgåtte i dag, og da tar jeg min siste digitale med uke indikator, bare for å se at jeg er 3+ med andre ord, over 5 uker gravid :)
 
Testet med strimmel og Cb med ukesindikator på julaften dagen før ikm. Testet så en god uke senere med en cb med ukesindikaor for å se at den var steget til 2-3 uker. Nå håper jeg skal klare å holde meg fra å kjøpe flere :)
 
Jeg tok tre tester tilsammen igår, klarte ikke helt å fatte at jeg faktisk er gravid ;) De var alle sammen med tydelige streker (billigtester). Så tok jeg en idag tidlig, en cb digital, den viste gravid 2-3, som da stemmer med at jeg er 4+4 idag. Så tenkte å kjøpe en cb digital til, og ta neste uke bare for å få 3+ :)
 
Jeg testet til og med 17 dpo, da gikk jeg tom for billigstrimler :p
Hade da tatt 8 billigstrimler og sett økning. Den siste var så å si like sterk som kontrollstreken så da kan det jo ikke måles lengre.
Men har brukt digital også.
på den første fikk jeg 1-2 uker
Så kjøpte jeg en som jeg hadde tenkt å teste etter jeg var 5 uker, men klarte ikke holde meg å tok den i dag 4+5, fikk 2-3 uker på testen så det stemmer jo :)

Og nå må jeg jo kjøpe en til som jg kan ta på fredag og få bekreftet 3+ :p

Og etter det håper jeg at jeg kan la dem være hehe :p
 
Testet 2 ganger. :)
 
Tok tre tester før jeg var helt sikker. Nå er jeg straks i uke 6 og det er ingen tvil! Har gått gravid så mange ganger nå, så merka det veldig tidlig.
 
Har bare tatt en jeg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg testet 3 ganger.. to med clearblue + - , så måtte jeg ta en med ukesindikator også.. Den viste 3+, og jeg som trodde jeg bare var 1 uke på vei.. Er visst over 5! :):)
 
Back
Topp