Når dere ble 30 år

Mannen blir 30 nå om noen måneder og jeg blir 30 til høsten. Vi har snakket om å feire det sammen nærmere sommeren.[:)]

Sambo blir 30 i juni og jeg har bestilt color line fantasy cruise til oss, med Reder Lugar! Det svei på bankkortet men fy søren så kult! [:D]

Må prøve å få til noe sammenkomst, fest og god mat også [:)]

oh my.....blir snart 30 selv jeg!!!! Er ikke helt sikker på hva jeg skal tru om det assa. Føler jeg ikke vil det helt :)

Unasett er også veldig usikker på det. SKal jeg feire stort eller bare med mine nærmeste. Vasklig valg og jeg må snart bestemme meg blir 30 19 mai.
Og ønskeliste er jo enda vanskligere. Tror jeg får ønske meg gavekort eller penger :)

Jeg håper bare noen husker på det på forhånd, for jeg vil ha fest [:D]
Ønsker meg alltid penger [8D]

Jeg hadde stort selskap/fest, vi leide et lokale. Hadde familie og venner. :)

Jeg ønsket meg penger til tur-sekk (50 l) og det fikk jeg (av forskjellige).  Også ønsket jeg meg tur-ustyr, klær og smykker.  Og jeg fikk alt det der. :)  :)
Også fik jeg noe annet som hudlotion o.l.

Er en stund siden jeg ble 30 år, så husker ikke hva jeg ønsket meg. Men jeg husker veldig godt feiringen, for den var knallbra!
Jeg og en god venninne, som også fylte 30 år omtrent samtidig som meg, leide et stort lokale. Vi lagde en enkel gryterett, og inviterte alle vennene våre og hadde en kjempefest! [:D]

Ja..det er jo ikke så fryktelig lenge til...hva jeg ønsker meg..hmmmm

Kunne egentlig tenke meg en tur i studio og spille inn noen sanger! [:)] Det hadde vært kjempegøy! Og den ene sangen kunne vært en overraskelse til forloveden den dagen vi skal gifte oss..som vi kan danse til[:)][:)]

Ellers ønsker jeg meg penger og SPA behandlinger! [:)][:)]

Søsteren min fyller 30 straks, hun har spurt alle vennene sine om de har lyst til å bli med ut å spise og i stedet for gave til henne, så betaler de maten sin selv.
Av oss får hun en kaffemaskin(både bursdagsgave og innflytningsgave i ett). Og så vet jeg hun ønsker seg sånn Ipad ett eller annet som man kan lese bøker på...

Jeg fyller 30 til høsten. Jeg trooor jeg kommer til å ha fest, enten med tapas, eller å få en kokk til å komme hjem til meg å lage mat. Aner ikke hva jeg skal ønske meg, men har jo litt tid å tenke på.

Jeg blir 30 til høsten, vet ikke hva jeg skal ønske meg, men vi har snakka om å feire 150 årsdag siden jeg blir 30, mamma 50 og bestemor 70 [:)] Men det blir isåfall bare med familie. Litt usikker på om jeg kommer til å lage til stor vennefest siden mange av veninnene mine bor så langt unna og sikkert ikke har mulighet til å komme [:'(]

Jeg blir 30 år i april aner ikke hva jeg skal ønske meg,vet ikke hvordan jeg skal feire det heller.
Er helt blank.

Jeg fyller 30 midt i mai, og ønsker meg:

• laptop
  • Bergans-jakke
  • Ny linse til speilrefleksen
  • penger
  • gode vinterstøvletter
  • Mer til servisene jeg samler på

Blant annet [:)]

Jeg feiret med min familie, altså min man og mine barn. Vi haddee pic-nic på stranden og koste oss der hele dagen. Ettersom jeg ammet og det er midt i ferien, så var det det kjekkeste jeg kunne tenke meg!

Da ferien var over, hadde jeg noen venninner her på besøk.

Jeg syntes det var utrolig vanskelig å finne på noe å ønske seg! Men, jeg ønsket meg, og fikk, hele julekrybben fra Willowtree. Det er jeg skikkelig glad for!

Feiret den på en vakker øy i karibien uten biler og med kun sand til veier sammen med kjæresten[:)][:)]

[:D][:D]

Back
Topp