Når dere ammer

LilleDelfin

Forelsket i forumet
Hvor lenge suger ungen på hver pupp, og klarer de å tømme puppen?
Min suger kanskje mellom 5-15 på hver, men klarer aldri å tømme helt.. Sovner før det.

Jeg kan amme i 20 min, men har aldri tenkt over om hun tømmer brystet mitt. Bare klemmer man litt å ser om det er tomt?

Før lå han gjærne 20-30 min uten å tømme puppen. Men nå ligger han 5-10 min, og puppen blir værtfall ikke tømt.
Så jeg pumper meg tom hver kveld, slipper å ligge med så vonde pupper om natta da [8D]

Ammer i alt fra 20-45 min. En sjelden gang tømmer hun puppen. Ammer bare på en siden hver amming.

En pupp blir aldri tom i den forstand, man lager jo melk hele tiden så man trenger ikke merke at det blir "tomt" [:D]

Her suger han effektivt i 5 min så blir det litt dårligere suging blandet med søvn i ca. 10 min til, har han over skulderen et par minutter før jeg gir ham den andre puppen og samme opplegget der [:)]

først var det 20min pupp hver andre time, for så å bli 40min pupp og 3,5 time søvn på natta x 2
synes dette var sabla greit!!!

men i går og i dag er det pupping hver time omtrent, mye tull.... så suger kanskje 5-10min. så nå vekker jeg henne og prøver å trykke i henne mest mulig ved hvert måltid[:D]

Jeg har fått intrykk av at puppen aldri skulle pumpes rom, mn dette er feil?

Jeg fikk beskjed om at jeg mått pumpe meg "tom" en gang for dag siden jeg brukte skjold og det da var mindre sansynlig at han klarte å tømme meg... [&:]

Back
Topp