Når der gjelder bursdag

ajasto

Forelsket i forumet
Ja når det gjelder bursdags feiring. Hvordan gjør dere det i forhold til barnehagen. I Kristoffer sin barnehage så er de bare 4 stk i 4 års gruppen. Så det blir ikke mange. Men han har lyst til å invitere tre jenter i tillegg. To som er 3 og hun andre er 5. Er litt i tvil om jeg skal blande inn andre aldergrupper jeg siden de ikke gjør det på den barnehagen. Men så blir det jo lite med bare 3 stk, og hva hvis to av dem ikke har anledning til å komme?

Vi har ikke noe barneselskap fra barnehage eller noe, for vi har så mange i familien og venner og sånn at det blir en to-tre selskap bare det.. [8D]
Men Sindre var i et selskap, og der hadde de invitert en del fra barnehagen, både samme årskull og de over og under.. De som lekte mest sammen liksom..

Ja det blir en del selskap. Har feiret i helga og skal feire neste helg[8D].
Vi har alltid invitert de som dem leker mest med. Syns det har vært en grei regel. Men ble plutselig litt i tvil...[8|]

I år har jeg kun tatt med barn av mine venner, for vi har liten plass. Men ifjor tok jeg med fra bhg i Halden og tok Minas kull + 1 til som Mina jobbet endel sammen med spesial pedagog. Da han også brukte tegn. Mammaen kom bort til meg og ble så glad på sønnen sine veigne, for han brukte ikke å bli bedt i bursdag. Fikk vondt inni meg jeg[:(]

Her har vi gjordt det slik at man inviterer de som hører til samme aldersgruppe - altså som regel alle av samme kjønn - eller at man inviterer alle på avdelingen av samme kjønn. Jeg inviterte alle som er på 4-års gruppa til jenta mi - de er bare 5 jenter, en kunne ikke komme så de var en søt gjeng på 4 småjenter. Syns det var akkurat passe[:)]

Vi inviterte de tre jentene Johanna leker mest med vi, hun ene ble nettopp fire, mens de to andre blir fem nå i høst. Vi leverte invitasjonene privat utenom barnehagetid, og da har barnehagen ingenting med hvem som inviteres. Vi hadde i tillegg to venninner som ikke går i barnehagen, så vi hadde fem jenter invitert totalt

her hadde vi en solid blanding med barn fra ny bhg og gammel bhg. totalt 10 barn, mix av gutter og jenter. [:)] en herlig gjeng. vi har tidligere brukt å ha venners barn som barneselskap, men måtte droppe det i år pga tiden og plassen vår...[&:][:)] men bursdag ble det[8D]

vi hadde barneselskap på lørdag med barn av mine venninner og noen fra bhg. Var 9 barn totalt. kjempekoslig[:)]. Var både gutter og jenter[:)]. Å så hadde vi familien utenom på søndagen.

Her skal det feires imårra, og de blir 6 jenter med futt og fart i [;)]
Det er 3 som gikk på Linneas avdeling i fjor, ei som er ny der i år og
dattera til ei venninne av meg. Alle utenom ho som er ny, er 06-barn.
Ho nye, som heter Klara, er 07.
Jeg føler at hvis man inviterer 4 av 5 i sitt årskull, så bør man invitere
alle. Men utenom det, så bør man kunne bestemme det helt selv,
sammen med barna [:)]

Back
Topp