Når den lille gir liv i fra seg <3

FruMille

Glad i forumet
Noen som har begynt å kjenne antydning til liv i magen?
Jeg er overbevist om at det er den lille jeg har kjent av og til den siste uken, og jeg bare kommet til 11+3:happy119
Nå er dette tredje gangen da, men synes likevel at det er veldig veldig tidlig...
Jeg har de siste dagene hatt litt mer mensensmerter dog, liker det ikke, men tenker det er livmoren som strekker på seg, for magen min har plutselig poppet fram :Heartred

Eg er i i veke 14 og er ganske sikker på at eg kjente liv for eit par dager sidan Husker eg kjente det med første også på denne tida. Var som eit "sommerfuglblaff"...vanskelig å forklare

Har lurt litt på det, men jeg kan lures av luft som beveger seg eller noe :-) men kjennes ganske likt ut som de første gangene sist :-)

Jeg fikk vite på ultralyd at morkaken ligger bak, så skal kunne kjenne liv litt tidligere, men foreløpig kjenner jeg ikke noe. Tror jeg må vente noen uker til.. men da venter jeg nok i spenning.

Jeg er 15+0 og andregangs, men kjenner ingenting enda.. innbiller meg i blant, men er ikke overbevist. Kjente det rundt denne tiden første gang mener jeg. Bittelitt bekymra, men vet det er tidlig og kanskje morkaken er plassert foran denne gang

Kjennes ut som små bobler som sprekker iblant :) men - om det er lille trille (Eller Filipjenko som sambo kaller «han») det vet jeg ikke:wideyed::wideyed: men kjenner det i ny og ne, når jeg sitter

Jeg og synes jeg kjenner bobler, men i likhet med forrige gang blir jeg usikker på om det er luft eller lille frø..

Jeg kjente mye på denne tiden med forrige, men nå er morkaka visstnok midt foran, så kan vel ikke forvente å kjenne noe. Har hatt noen «bobler» men det kan ha vært hva som helst.

Back
Topp