Når deler dere det med resten av verden?

De nærmeste i familien vet om det og noen på jobben min, sliter mye med kvalme og trøtt så klarer ikke å skjule det [emoji85] tenker og dele det med resten av verden når jeg er over 12 uker , er 7+5 idag [emoji90]
 
Mamma, par venninner og de nærmeste på jobb vet det. Formen er ekstrem dårlig så greit å vær åpen om det. Tenker å fortelle det til resten av familien og venner etter uke 12. Datteren får vite det etter tul i neste uke :) Sosiale medier lar seg vente enn så lenge..
 
Oppdatering: Familien får vite det på fredag:)
Kollegaer den 20 juni (13+0)
Og resten av verden etter oul..kanskje i aug/ sept en gang :)
 
Jeg tenker å fortelle foreldrene våre enten nå til helgen eller helgen etter. Er 8/9 uker da. Jeg kommer til å fortelle de på jobben etter ferien min, da er jeg 16 uker. Jeg kommer ikke til å skrive noe på sosiale medier.
 
Jeg har fortalt det til de rundt meg, altså de jeg møter hver eneste uke, av gode venner. Ellers vet familien det. Jeg er 12 uker i morgen, så tenker det er greit. Føler likevel meg ikke helt trygg på å fortelle det til andre/folk på jobben osv før TUL. Men den er heldigvis nå på torsdag. Føler jeg har ventet mer på bekreftelsen fra TUL enn å komme til uke 12..
 
Sniker fra desember.

De nærmeste fikk vite det tidlig, noen allerede rett etter positiv test og noen etter TUL i uke 8. Vi "offentliggjorde" det etter neste TUL 13+1. Det var ikke viktig for oss at det var akkurat 12 uker, det viktigste var at vi hadde vært på organrettet TUL og visst at alt så bra ut der først :)
 
Nærmeste familie og jobb vet [emoji4] alle andre får vite når jeg treffer de [emoji6]
 
Nesten alle de nærmeste i begge familiene vet det nå. og alle mine kollegaer.
 
Har ikke delt det med noen enda.11+3 idag. Skal på tul på onsdag og lege på torsdag. Men tror ikke vi sier det til noen enda. Drar på ferie på søndag så venter iallefall til vi kommer tilbake. Er i god form så tror ingen har mistanke heller:)
 
Klarte ikke å vente lenge vi . Fortalte det til foreldrene våre, søsken, besteforeldre og beste venner mellom uke 4-6, så fortalte vi til litt flere etter tul uke 8+3, og nå forteller vi kontinuerlig når vi møter noen i familien/venner:)
 
Forteller det til resten (de som familie og venner) som vi skulle møte etter i dag, hvis alt ser bra ut på tul :)
Har hørt hjertelyd og bevegelse hos jordmor i dag, så er allerede i ekstase over det. Men venter til organrettet-ultralyd etterpå :) spent!
 
Back
Topp