Når deler dere det med resten av verden?

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
venter dere til uke 12? Risikoen for spontanabort er jo omtrent den samme fra ca uke 8-9. Her vet nesten alt av familie det allerede, fordi mannen er som ei verpesyk høne :bag::happy: Jeg tenker litt sånn at de som får vite det er de jeg tåler å snakke med det om dersom vi mister. Så, når deler dere det med omverden? :)

Vi har delt nyheten med noen av våre nærmeste :-) Skal prøve å vente til rundt uke 12 med resten, men vet ikke om jeg klarer det, er jo så lykkelig at jeg vil buse ut med det til alle :-P

Nå vet kun besteforeldrene det. Resten av verden må vente til vi har fortalt det til de kommende storesøstre. Og det tenkte vi å vente med til uke 12ish. Da har jeg hatt to kontroller (og forhåpentligvis hatt en UL som viser at alt er bra). Mulig jeg kommer til å snakke med treneren min snart også siden jeg merker at det er enkelte øvelser jeg ikke lenger kan gjøre pga svimmelhet.
En evt Facebook avsløring kommer nok ikke før til høsten.

Jeg har innrømmet det overfor en venninne fordi hun skjønte det nærmest før meg selv. Men alle andre får vente, orker ikke kommentarene og meningene.. Skal prøve å holde det skjult så lenge som overhodet mulig og håper det tar lang tid før magen vises;)

Vi vil at barna skal vite det før søsknene våre, tanter, onkler, familie, venner osv.
Og når barna vet det, ja da vet jo alle det innen kort tid :joyful:.
Så vi venter til uke 12-13 etter forhåpentligvis en ekstra ul da for å sjekke at alt er bra med lille.
Pappa vet det allerede som den eneste, han er 100 % til å stole på.

Gleder meg vilt til å fortelle! Blir morro å se reaksjonene til familiene våre på at nr.5 er på vei :hilarious:
Så håper virkelig lille lever og trives inni her:Heartred

Om alt er bra på ultralyd når jeg er 8+0, så deler vi det med de som ikke vet noe allerede. Vi har mistet 3 ganger, å skjer det en gang til så kan det nokk være godt at folk vet det. Det er ganske tungt å sitte med noe slikt helt alene :(

Her vet nærmeste familie og nærmeste vennene det.Ungene mine fikk vite det ganske fort å det har gått veldig fint mtp å spre det ut. Er jo tredje unge her så trenger ikke vente noe lengre enn 12-13 uker før det blir annonsert, men tenker ta segr som det kommer og magen kommer..

Vi vil forsøke å holde det skjult til etter UL i uke 12 for nærmeste familie. Men de vet at vi prøver, så det spørs om det går :hilarious:
Men hvertfall til vi har sett hjertet slå da.
For resten av verden tenker jeg til etter OUL. Var jo nylig gravid, så om det kommer litt mage, våger nok ingen å spørre i fall det er fra forrige svangerskap :p
Meen pga utdrikningslag var det noen venninner som fikk vite, det var HELT umulig ikke å bli avslørt. Men de sier det ikke videre til noen, så det går nok greit.

Familie får vite etter uke 12. Kollegaer i uke 14, og resten av verden til høsten :)

Vi tenker å vente til uke 14 ca:joyful: Det er fordi vi har noen av besteforeldrene i andre byer og vil vente til de kommer på besøk sånn at vi får sagt det ansikt til ansikt:Heartred Å så vil vi gjerne ha hatt noen ul før vi sier noe da vi har mistet flere ganger før:Heartpink

Her vet alle det. Fortalte det i uke 5/6. Orker ikke gå å holde det skjult. Klarer ikke være meg selv da og blir helt rar. Hadde egentlig tenkt å vente med å fortelle det til kollegene, men pga en ukes jobbtur ble det umulig. Synes det bare er deilig å få sagt det, så får vi satse på at alt går bra. Om det ikke går bra, så vet de hvorfor jeg er lei meg.

Vi har fortalt det til besteforeldre, oldeforeldre og tanter og onkler (har bare ett søsken hver). Også har jeg i tillegg fortalt det til flere av mine nærmeste venninner. Kjæresten min har ikke sagt det til andre enn familie. Jeg tenker å fortelle til flere venninner i uke 9 ca (er 8+0 i morgen). Får se med Facebook, kanskje det ikke blir noe, har egentlig tenkt å bare ha det på Instagram. Kanskje tilogmed bare på instagrammen til hunden min (Hahaha)

Her vet men mine foreldre og søsknene våre det, min nærmeste venninne og mannens bestekompis og ledelsen på jobb pga tilrettelegging. I dag skal vi fortelle svigers og så får resten høre det i uke 12ish :)

Vi har ikke sagt det til noen, og blir nok å vente en stund ennå (uke 9 i morgen). Vi vil at kommende storebror skal få vite det først, så tar vi resten deretter. Ønsker hvertfall å ta en TUL før vi sier noe. Jeg glemmer at jeg er gravid hele tiden, så tror ikke det skal være vanskelig å skjule det en stund til, så lenge magen ikke plutselig dukker opp ;)

• Liker
Reactions: LSB
Jeg må nok fortelle det tidligere enn 12 uker dersom bekkenløsningen kommer for fullt.... har begynt å kjenne det nå... men håper at jeg slipper sånn som sist..... da begynte jeg i uke 9 tror jeg...

Om alt er bra på ultralyd når jeg er 8+0, så deler vi det med de som ikke vet noe allerede. Vi har mistet 3 ganger, å skjer det en gang til så kan det nokk være godt at folk vet det. Det er ganske tungt å sitte med noe slikt helt alene :(

Jeg er i samme situasjon!! Tenker det samme som deg! Jeg skal på tul 12. Juni [emoji1377]

Godt at noen tenker likt[emoji85] føler det er en regel som sier at vi må vente til uke 12[emoji23]
Hvor langt på vei er du når du skal på tul?

Her har mange visst hver gang, og vi har mistet tre ganger! Det har utelukkende kommet gode meldinger og det er godt å vite at folk vet og forstår tenker jeg!

Da er jeg 7+5!! Jeg er spent, nervøs og redd! PS! Ikke les statistikk #fikkmegenlærepengeigår Når skal du på tul?

Her har mange visst hver gang, og vi har mistet tre ganger! Det har utelukkende kommet gode meldinger og det er godt å vite at folk vet og forstår tenker jeg!

Da er jeg 7+5!! Jeg er spent, nervøs og redd! PS! Ikke les statistikk #fikkmegenlærepengeigår Når skal du på tul?

Ja, samme her![emoji173]️ jeg skal 6 juni, er da 8+0! Er sååå spent!!!!

Back
Topp