Når de små..

Trekløveret <3

Forumet er livet
hoster som en kols-pasient..masse slim i halsen, da bør jeg vel ikke gi melk? (Hun er 14mnd) Noe annet jeg ikke bør gi, eller bør gi?
Burde jeg vært til legen med det? Kan det være halsbetennelse/lungebetennelse eller noe sånt..?[8|]
Typisk at hun blir dårlig når det er helg og legekontoret ikke er åpent...[:-]

Tror ikke det spiller så stor rolle om du gir melk, det føles kansje litt slimete, men produserer ikke mer slim.

Ville bygget opp under senga så hun letter kan hoste opp slim når hun sover, evt kontaktet lege og fått efedrin / ventoline - kommer an på hva slags hoste hun har...

Hvis det virker som hun har bevegelse på slimet, er det sannsynlig at hun klarer å hoste det opp selv, og svelger det, selv om det er vanskelig å se...

Fått beskjed av legen å ikke gi meieriprodukter fordi det produserer mer slim.

Et tips er varm saft eller te med honning. Honning "smører" halsen og virker lindrene (huske etter-du sa 14 mnd? for de er det jo ok..)

Det ALLER beste av varm saft er sitronsaft, det skaper et ugjestmildt miljø for bakterier, og lindrer sår hals. Ha honning i denne så blir den ikke sur[;)]

Ok, takk dere[:)]

Nates mamma; Sitronsaft...? Som i sånne dråper på flaske, eller er det en saft som heter sitronsaft? (Har ikke sett det...[&:])
Honning er kanskje en god ide ja..men det bruker jeg jo ikke, så da må vi på handlings...

Vet selv nå som jeg hoster og er full av slim så føler jeg det blir værre med melk[:'(] Beste er høy pute, noe varmt og godt og drikke og noen friske halstabletter..

Du får jo halspastiller/lakris pastiller til små barn også[:)] kan hjelpe litt for man blir sår i halsen og man har sånn hoste som skraper litt liksom[;)]

God bedring[:)]

Back
Topp