Når de sier..

Lille Mille

Gift med forumet
at det er 700 IE i den med 600 er det helt sikkert da? [8|] Er det da meningen å bruke den helt ut?

Som dere vet er jeg på sprøytedag 5 i dag, og med mine doser på 100 IE om dagen så har jeg nå brukt 500 IE pluss den på 12,5 for å få hele ampullen i gang. Er det sånn at jeg har 2 dager igjen i ampullen nå da?

Er det litt ekstra i ampullen? For det kommer jo alltid ut en liten dråpe når man setter i den nye nålen..

Mye spørsmål det her.. men jeg lurer så fælt [8|] Noen av dere vet vel?

Fant noe når jeg googlet, noen som har snakket om dette [:)] Kan det stemme?

Haukeland/HUS opplyste meg om at hver ampulle har et ekstra injeksjonsvolum på 137 IE.

Det er mer i en ampulle enn det står ja! Men jeg fikk beskjed om å ikke tenke på det, for den doserer selv. Bare sett den på den dosen du skal ha, og trykk til den stopper. Om den stopper opp før du har fått 'knappen' helt inn, bytter du ampulle uten å lee på dosereren og trykker helt inn så får du rett dose!!![:)]
Skjønte du den?

Jeg skjønte det [;)] Så dersom det ikke er nok i den ampullen som står i så stopper trykkeren av seg selv? Genialt! [:D]

Har brukt ganske mangen av de ampullene, og det er rundt 100 ekstra i de ;)

Lykke til !! :)

Jeg brukte puregon 900 denne gangen, tok 100 hver dag i 10 dager, så det var i alle fall 100 mer i den jeg hadde! [:)]

Tusen takk for svar jenter [;)] Da satser jeg på at den 600 IE'n holder til de første 7 dagene [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg skjønte det [;)] Så dersom det ikke er nok i den ampullen som står i så stopper trykkeren av seg selv? Genialt! [:D]

Jepp!![:D] Fikk beskjed om at jeg ikke trang regne ut hvor mange dager en ampulle holdt

Back
Topp