Når byttet dere

Leniiis

Glad i forumet
Til ny spray?
Jeg har brukt flasken min nå i 14 dager med 4 spray for dagen.
Vet det er 56 spray av 60, men jeg tenker på at det kommer jo ut innhold når man måtte pumpe flasken klar før bruk. Redd jeg skal få for lav dose hvis jeg tar enda en dag på den.

Jeg brukte opp til de 60 sprayene, jeg tenkte litt at det er slik som med Puregonen, litt ekstra for nettopp dette. Jeg vil ikke tro at det er kun 60 spray, når det står i bruksanvisningen at man må pumpe til man får en god sprayeffekt.

Men dog, etter 60 spray, kastet jeg den, da det stod at selv om det kan føles som om det er mer igjen i flasken, så kan doseringen ikke være korrekt.

Jeg byttet alltid litt før jeg måtte.. Syntes alltid det kom så lite på slutten.

Byttet etter 15 dager :)

Jeg byttet også etter 15 dager. Var nedregulert som jeg skulle på UL :-)

Takk for svar :) Tok sjansen på idag også. 15 dager er brukt fra den flasken, så nå gikk den i søppelet og en ny åpnes i morgen :) "Bare" 1 spray igjen nå før kontroll <3 Dere som har brukt spray i 4 uker, begynte dere på sprøyter dagen etter kontroll da?

Jepp. Jeg gikk på spray og sprøyter. Men halverte spraydosen:)

Vil tro du er ferdig nedregulert etter 4 uker, men det vil legen din se:) Jeg gikk 2 uker på sprøyter, men det er heller ingen fasit. Det kommer an på om kroppen din resgerer godt på hormonen og folliklene vokser til riktig størrelse. De gjør ikke uttak med mindre folliklene er store nok:) Og det er veldig individuelt. Men teoretisk er det mulig at du går over på sprøyter ja:) Jeg brukte 4 uker og en dag fra spraystart til uttak. Noen sprayer i 5 uker... Vi har alle litt forskjellige "diagnoser" som gjør at behandlingen blir annerledes:)

Back
Topp