Når byttet dere til sportsdel?

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Mini nærmer seg 5 mnd, og ruller seg kjapt rundt på magen i bagdelen om han ikke er opptatt med lek.

Begynner å bli mye snuoperasjoner iløpet av en trilletur:confused:

Når bytta dere?
 
Byttet rundt 4-5 måneder fordi hun prøvde å klatre ut av vognen. Hadde ergonomisk sittedel, og lille likte plutselig å sitte i vognen etter at vi byttet. :)
 
Rundt 6 måneder tror jeg. Når han kjeda seg av å ligge i vogna og ville opp og se hele tida.
 
Mini nærmer seg 5 mnd, og ruller seg kjapt rundt på magen i bagdelen om han ikke er opptatt med lek.

Begynner å bli mye snuoperasjoner iløpet av en trilletur:confused:

Når bytta dere?
Når hun ble 4 måneder, det var helt umulig å trille henne i vognbaggen lenger:wacky:
 
Mini nærmer seg 5 mnd, og ruller seg kjapt rundt på magen i bagdelen om han ikke er opptatt med lek.

Begynner å bli mye snuoperasjoner iløpet av en trilletur:confused:

Når bytta dere?

Et sted mellom 4 og 5 mnd. Hylte konstant ved mindre han skulle sove, og i den alderen begynner de jo med litt lenger våkenøkter sånn at man faktisk trenger å trille npr de bare skal være våkne.
 
Nr 1 var 6 mnd.
Nr 2 var 4 mnd (ergonomisk sittedel, byttet i samråd med helsesøster).
 
Mini nærmer seg 5 mnd, og ruller seg kjapt rundt på magen i bagdelen om han ikke er opptatt med lek.

Begynner å bli mye snuoperasjoner iløpet av en trilletur:confused:

Når bytta dere?
4-5 mnd, lille ble såpass mobil at det ble farlig å ha hn i bagdelen :)
 
Rundt 5mnd, ergonomisk sitte del​
 
Mellom 4 og 5 mnd, det var helt krise med liggebaggen da. Lille er ikke spesielt glad i vogna nå heller, men det har blitt mye bedre etter vi skiftet til sportsdel.
 
Tror han var over 10mnd, faktisk :p men tror det er unormalt seint. De fleste vil opp å se lenge før den tid.
 
Ca 4 mnd tror jeg det var :happy: Han var så lang, og med stor voksipose på vinteren ble det rett og slett ikke plass. Byttet til sportsdelen og hadde ryggen nede hele tiden. Var ikke interessert i å komme seg opp og frem.
 
Var rundt de tider jeg og bytta. Når ungen setter seg opp og ser over kanten, da valgte jeg å bytte :p
 
Vi vurderer å bytte til sportsdelen nå, lille nærmerer seg 6 mnd. Men jeg er skikkelig bekymret for hvorvidt lille vil sove i sportsdelen! Nå gjennomføres all dagsovingen i vogn, ingen sjanse for å sovne på annen måte på dagen nå..
 
Vi vurderer å bytte til sportsdelen nå, lille nærmerer seg 6 mnd. Men jeg er skikkelig bekymret for hvorvidt lille vil sove i sportsdelen! Nå gjennomføres all dagsovingen i vogn, ingen sjanse for å sovne på annen måte på dagen nå..
Hvorfor tror du ikke lille vil sove i sportsdelen?

Ikke kommet så langt vi har bytta nå men var ikke noe problem med storesøster når vi bytta fra bag til sportsdel. Ho sov også i vogna på dagtid ☺️
 
Når mini var rundt 7 mnd :)
 
Dere som byttet til sportsdel tidlig, hvilken vogn har dere?

Vi har babyjogger Elite. Usikker på om det blir for tidlig ved 5 mndr? Han er ikke glad i liggedelen. Og bruker bæresele mye.
 
Back
Topp