Når bytter man til vårpose i vogna?

Her har vi voksi city som blir altfor varm når det blir varmere i været. Har mest lyst til å sy en vår/sommerpose sjøl, da får æ den akkorat sånn som æ vil ha den, men vi får se om det blir tid og om æ får det til :p
 
Vi har og Voksi City, og en varm gutt, så må vel bytte den ut snart nå som våren er i anmarsj.

Har også en voksi classic, som jeg hadde tenkt å selge (vant jo City'n i den første terminkonkurransen og hadde plutselig 2 poser :p ), men nå lurer jeg på om jeg skal beholde classic som sommerpose... ellers aner jeg faktisk ikke hva jeg skal ha på'n nå som det blir varmere.. :confused005
 
Her har vi voksi city som blir altfor varm når det blir varmere i været. Har mest lyst til å sy en vår/sommerpose sjøl, da får æ den akkorat sånn som æ vil ha den, men vi får se om det blir tid og om æ får det til :p
Det syns jeg var en god idé :) Gjorde det selv for noen dager siden og det var ikke så vanskelig ;)
 
I bhg jeg jobber pleier vi å legge ungene i bare bleia nedi posen når våren kommer. Så det er jo mulig det. Evt bare en body og tynn lue. Husker ikke hva vi gjorde med storebror jeg...
 
Blir det ikke trekk oppved skuldrene da?

:confused004
Det kommer an på hvor tett man snører igjen. Men man kan jo ha på et plagg på overkroppen. Jeg gjør nok det på frøkna.

Kommer sikkert til å bruke teppe/dyne til sommeren.

Kunne tenke meg å lage en tynn pose jeg og, men er ikke venn med symaskina dessverre..
 
Så fin ut den der =) ligger sikkert masse oppskrifta ute på nett, må vel ta mæ en runde =) Kordan fleece brukte du forresten?
Kjøpte polarfleece på stoff og stil. Var ganske billig der. 59 kr meteren for de to som jeg kjøpte. Og det var vel 37 kr for en glidelås.
 
Jeg bruker dyner med ullteppe over nå når det er mildt i været, men kommer til å bytte til vårposer når det er mer stabilt vær. De sparker så lett av seg dynene. Jeg har lillesommer posen fra lillelille, og er veldig fornøyd med den. Den er i tynn ull og regulerer veldig bra. Fleece blir for klamt for mine.
 
Jeg bruker dyner med ullteppe over nå når det er mildt i været, men kommer til å bytte til vårposer når det er mer stabilt vær. De sparker så lett av seg dynene. Jeg har lillesommer posen fra lillelille, og er veldig fornøyd med den. Den er i tynn ull og regulerer veldig bra. Fleece blir for klamt for mine.
Ja, jeg og har vurdert vårpose i ull..Fordi han blir så fort klam her, selv om jeg har på ull innerst på han. Jeg får google litt og se hva jeg finner :)
 
Jeg håper at det holder her med en ull dress og lammeskinns pose, da vi faktisk ikke har noe mer :(
Hadde en litt varmere dress men den er i tyrkia :p blæææ
 
Jeg har heller aldri hatt vårpose, bare gått over til dyne igjen. Det gjør jeg sikkert denne gangen også. Men det blir nok ikke før ut i Mai, bor i Nord-Norge. Sommeren kommer ikke før langt ut i Juni;)
 
Jeg kommer til å bruke EasyGrow posen helt til sommeren. De posene som er laget av naturmateriell (ull, dun) kalles ofte helårsposer, så du kan bruke den hele året. Såklart ikke på sommeren, men ellers når du ville brukt en "vårpose". De er ofte laget i fleece, som overhode ikke puster, og ungen blir bare våt av svette og klam i de.

Sendt fra min Samsung
 
Jeg kommer til å bruke EasyGrow posen helt til sommeren. De posene som er laget av naturmateriell (ull, dun) kalles ofte helårsposer, så du kan bruke den hele året. Såklart ikke på sommeren, men ellers når du ville brukt en "vårpose". De er ofte laget i fleece, som overhode ikke puster, og ungen blir bare våt av svette og klam i de.

Sendt fra min Samsung
Nei, tror nok jeg får holde meg unna fleece og bomull uansett..Men, det finnes tynne poser i ull og. Dunposen (voksi city) vi har blir alt for varm utover....Han er svett allerede nå, selv om han bare har på lue, body og strømpis..:-/ Innbiller meg at jentebabyer er litt mer frossenpinner :p
 
Jeg kommer til å bruke EasyGrow posen helt til sommeren. De posene som er laget av naturmateriell (ull, dun) kalles ofte helårsposer, så du kan bruke den hele året. Såklart ikke på sommeren, men ellers når du ville brukt en "vårpose". De er ofte laget i fleece, som overhode ikke puster, og ungen blir bare våt av svette og klam i de.

Sendt fra min Samsung
Vi har easygrow og den er ALT for varm hos oss :-( Har stort sett bare brukt den når det har vært rundt 10 minus, ellers er hun gjennomvåt av svette når jeg tar henne inn :-/ Vi har brukt dyne og pledd store deler av vinteren, men kunne tenkt meg en tynn pose :) Kanskje jeg og skal sy...? :)
 
Back
Topp