Når bytter man til vårpose i vogna?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Er det når man kjenner at barnet blir for varmt, når det er så så mange grader ute eller hvordan er det? Dere som har flere barn har sikkert gjort seg noen tanker om dette? Og hva har de små på seg i vårposene? (kommer jo ann på vind og vær selvfølgelig men)
Har liksom vært så greit med dunposen for der har jeg bare trengt å ha på ullbody, strømpis, lue,ullsokker og votter...
 
Vårpose? Blir voksi urban for varmt? Trodde dun pusta godt hele året jeg
 
Kommer jo helt an på hvor du bor og hvor varm ungen din er
 
Kommer jo helt an på hvor du bor og hvor varm ungen din er
Ja, det kommer igrunn ann på veldig mye så blir kanskje vanskelig med et fasitsvar..Men, noen har vel gjort seg opp noen erfaringer likevel sikkert:) Bare nysgjerrig å høre:)
 
Følger denne, for dette lurer jeg også på.
 
Vårpose? Blir voksi urban for varmt? Trodde dun pusta godt hele året jeg
Jeg har voksi city, det er også dunpose og den blir i alle fall for varm for min. Husker jeg begynte så smått å prøve den i september da det ikke var så kaldt ute. Da sov han i bare body i den og var likevel veldig svett da jeg tok han opp. Men nå har jeg en varm gutt da :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har bytta nå til fleecepose. Vi har på vanlige klær og en ulldress, lue, sokka og votta. Men blåser det bruker jeg stormtrekket utenpå. Nå er det 5 pluss ute i skyggen, men vinterposen ligger fremme i tilfelle det blir kaldt igjen.
 
Her var det 6 pluss i dag men krartig vind.

Hun hadde på ullbody og strømpis, tynn ulljakke og tynn halslue og sokker og votter nedi voki cityen. Passe varm egentlog, litt svett i bakhodet.

Har jo odenwalderen som er blitt tynnere, så mulig jeg tar den etterhvert. Har ikke egen vårpose, regulerer med klær.
 
Jeg bytter etter hvordan været er. I dag var det sol, varmegrader og masse vind. Brukte lammeskinn og dyne i vogna, og hadde dress på henne. Tror man må se litt om ungen er varm osv og bare prøve seg fram.
 
hva er gode høst og vår poser da?? je har bare voksi city, og har unners litt på hva je skal bruke når den blir i varmeste laget......
 
Tips til gode vårposer da?
 
Jeg kommer til å bytte til vårpose når temperaturen blir litt mer stabil..:)
Vi har Snuggle Buggle, helt genial synes jeg!
Foreløpig sover han i Voksi Urban..
 
Ja, det har jeg også tenkt på, må ha en vårpose eller lignende om ikke altfor lenge ja :)
 
Har lammeskinnspose,og kler han etter tempen ute :) På de mildeste dagene vi har hatt siste dagene,har han kun hatt på ullbody og ullestrømpebukse og en tynn ull balaklava :)
Har aldri brukt vårpose. Bare gått over til dynen igjen :)
 
Har lammeskinnspose,og kler han etter tempen ute :) På de mildeste dagene vi har hatt siste dagene,har han kun hatt på ullbody og ullestrømpebukse og en tynn ull balaklava :)
Har aldri brukt vårpose. Bare gått over til dynen igjen :)
Ja, det går jo også ann kanskje. Lammeskinn og dyne. Men frykter han kommer til å sparke dyna av seg:p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Her har vi voksi urban, og kommer nok til å bruke den til vi kan gå over til kun teppe eller dyne:)
 
Har sett på en fin vårpose som Alruto syr. (Hun har egen side på Facebook). Blå pose med ugler:) Synes jo det er litt ålreit med noe fint og:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp