Når bytter man flaske- smokk??

x1xForskrudd hønemor

Forumet er livet
Altså, jeg har de avent- flaskene, og på noen smokker står det 1 og andre 2. Regner med at det står sånn etter hvos mange hull det er i smokken... Men når går man over til 2'er smokken? Har så klart kastet bruksanvisningen på flaska...
 
 
 
du merker det fort på gutten din.. Han blir sint om det tar for lang tid.. Men jeg mener Noah gikk over til 2 hull da han var 3 mnd..[:)]
 
Oi, min er jo over 2 mnd... Kanskje greit jeg kom på å spørre!!!
Men samtidig virker det som om han er fornøyd med tempoet, så kanskje jeg bare skal vente til han reagerer på det??
Ikke lett med disse små altså[:)]
 
Tror vi kommer til å gå opp til 2 hull når han begynner å bli utholmodig under måltidet. Nå er han strålende fornøyd med et[:)]
 
 
Kan vel bare lage et hull til med en nål vel ????[8|] Gidder ikke kaste alle med et hull liksom. koster jo en formue[:-]
 
Da må vi nok bytte her tydligvis[8D] Marius får jo anfall når det går sakte han[8D]haha men kan man ikke bare stikke hull med nål?Evnt.stikke fler ganger i samme hullet?
 
I brosjyren fra Avent står det:
 
1 hull = 0m+ passende for nyfødte og barn i alle aldre som ammes
2 hull = 1m+ passende for nyfødte og barn i alle aldre som ammes
3 hull = 3m+
4 hull = 6m+
 
ORIGINAL: Mowgli^

I brosjyren fra Avent står det:

1 hull = 0m+ passende for nyfødte og barn i alle aldre som ammes
2 hull = 1m+ passende for nyfødte og barn i alle aldre som ammes
3 hull = 3m+
4 hull = 6m+

Ok, tusen takk... Men er det slik å forstå at hvis han ammes, så trenger han ikek større enn 2'er smokken da?? Er helt grønn jeg, og denne evige tåka jeg har kommet inn i, gjør at jeg ikke skjønner noenting om dagen... Tihi[:D]
 
jeg bytte til 2 for leeeeenge siden. Ikke fordi Tupsi ikke var fornøyd, men fordi jeg ville det skulle gå fortere. merker ikke noe forsjell på luft i magen eller noe. 
 
ORIGINAL: enois

jeg bytte til 2 for leeeeenge siden. Ikke fordi Tupsi ikke var fornøyd, men fordi jeg ville det skulle gå fortere. merker ikke noe forsjell på luft i magen eller noe. 

Var akkurat på vei for å spørre om det, altså om de får mer luft av flere hull, fordi han får bare flaske om kvelden, ikke alltid like lett å få til en rap da han sovner, men vi har aldri slitt med luft i magen og magevondt om natta, og vil jo gjerne at det skal fortsette slik!![:D]
 
ORIGINAL: gulen

Tror vi kommer til å gå opp til 2 hull når han begynner å bli utholmodig under måltidet. Nå er han strålende fornøyd med et[:)]


Kan vel bare lage et hull til med en nål vel ????[8|] Gidder ikke kaste alle med et hull liksom. koster jo en formue[:-]


Kan bruke en nål ja, brenn bare litt på tuppen av nåla med en lighter, så stikker du, blir bra det!
Eler stikke såvidt nedi det hullet som er, med en gaffel[;)]
 
vet ikke med avent, men mener dr brown har 0-3, 3-6 osv...(mnd)
 
Men er det ikke sånn at hvis man også ammer, og har tenkt og fortsette med det, så er det dumt å bytte til "større" smokk.. så sant de har det fint med 1'eren....? De blir så fort bortskjemte.. og plutselig vil de ikke ha puppen igjen... [&:]
 
Jeg sliter med dette om dagen.... Ammingen er sjelden veldig koselig, for han bare er sint... Tror dette
er fordi jeg bruker en del flaske i tillegg til ammingen.. men jeg har fortsatt smokk nr 1... skal ihvertfall
ikke bytte til 2 enda [&:]
 
Back
Topp