når bytter du BH?

Når den er skitten,kan variere alt fra 1 dag til 1 uke det..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Når den er skitten,kan variere alt fra 1 dag til 1 uke det..

ja, noe sånt her i gården og

varier på svette og gulp [8D] alt fra 1-3 dager

Siden den er innerst på kroppen og ganske så nærme armhula så skiftes den hver gang jeg dusjer.

Hver 2. dag.

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Siden den er innerst på kroppen og ganske så nærme armhula så skiftes den hver gang jeg dusjer.

Hver 2. dag.

ORIGINAL: Nesing

Annenhver dag! [:)][:)]

kan godt bruke den 2 dager så lenge jeg ikke har svettet eller vært på jobb.

Hver dag skiftes alt undertøy [:)]

som nybakt mor på midtsommers tid med svette, melkespreng, gulping og tårer, kunne jeg fint dusje daglig og skifte alt innerst til ytters.

men nå 2,5 år etter byttes topper hver dag og bher annenhver.

Bruker forskjellige bh'er ettersom hva jeg har på meg den aktuelle dagen, så en brukt bh (brukt en eller to ganger før den vaskes) kan bli liggende en god stund før den blir vasket igjen, men jeg bytter ofte.. Hva skal jeg svare da? [8D]

ORIGINAL: Sicily

Bruker forskjellige bh'er ettersom hva jeg har på meg den aktuelle dagen, så en brukt bh (brukt en eller to ganger før den vaskes) kan bli liggende en god stund før den blir vasket igjen, men jeg bytter ofte.. Hva skal jeg svare da? [8D]

enig
og så er bhene laget av ulikt materiale...

ville vært arti og sett hva mannfolka svarte om sine undertøysskift- dersom de turte være ærlige[:)]

Jeg er nok litt ekkel på det punktet. Jeg har bare EN bh som jeg passer nå, fordi jeg er vanskelig i størrelsen. Så til tider glemmer jeg å få den vasket, siden jeg faktisk må gå uten bh hele den dagen og dermed ikke kan gå noen steder el. Jeg har så store og hengete pupper at det går ikke. Så det kan gå ganske lang tid mellom hver gang jeg vasker, men jeg bruker antiperspirant under puppene for at det ikke skal bli klamt, og jeg tar den når jeg merker at det er på nippet til å begynne å lukte av den, eller når jeg husker på deg og det passer.

Minimum hver 3 dag.

Back
Topp