Når bytter dere flasketut?

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
noen som har byttet til str 2? Vi bruker nå mam antikolikk flaskene med tut nr 1 men tenker å prøve 2 nå da hun har begynt å kave en del ved flaska og bruker veldig god tid. Kan bruke 20 min på 100-120 Ml. Men kan fint bruke en time og inkl pauser.
 
Vi bruker fortsatt 1 er tut på mam flaskene, hun er ti uker. Må nok snart bytte til nr 2. Hun her kaver litt også, kanskje det hjelper å bytte.
 
Vi bruker fortsatt 1 er tut på mam flaskene, hun er ti uker. Må nok snart bytte til nr 2. Hun her kaver litt også, kanskje det hjelper å bytte.
Prøvde meg på nr 2 på søndag og det var en stor katastrofe. Hun klarte virkelig ikke å henge med svelgte masse luft som igjen resulterte i gråt resten av kvelden. Hun er litt snufsete om dagen så tror jeg må vente til det er over før jeg eventuelt tester igjen.
 
Vi har byttet til 2 er tut. Det ble litt oversvømmelse første gang, men klarer det helt fint gangen etter
 
Vi har byttet til 2 er tut. Det ble litt oversvømmelse første gang, men klarer det helt fint gangen etter
Så bra. Her må jeg nok smøre meg med tålmodighet. Hun bruker en evighet på hver flaske men klarer enda ikke å holde på
Vakuumet på tut nr 2 så renner nok for fort. Får prøve igjen litt
 
Prøvde meg på tut nr 2, men gikk ikke så bra. Sprutgulp, søl, sinna unge ...you name It:hilarious:
 
Prøvde meg på tut nr 2, men gikk ikke så bra. Sprutgulp, søl, sinna unge ...you name It:hilarious:
Haha samme her. Prøvde igjen idag og hun
Ble kjempe suuur:hilarious: så får bare la det være litt, hun er ikke klar
 
Bytta til tut nr to i går, snuppa er 12 uker nå og det gikk veldig bra. Hørte oftere svelge lyder, men virket som hun syntes det var helt greit.
 
Back
Topp