Når bytte til sportsdel - UPPAbaby? Erfaring?

Nysgjerrige siljemor

Andre møte med forumet
Jeg har en svært nysgjerrig gutt på 5 mnd. Jeg har vogna UPPABaby vista 2 og lurer på om jeg kan bytte til sportsvogdelen nå eller om jeg må vente til han er 6 mnd.
Når byttet dere over til sportsvogndelen?

Han blir illsint om han må ligge i den når han er våken. Dette blir litt utfordrende da jeg stort sett er alene med mini.
Evt andre erfaringer tas imot.

Jeg har en svært nysgjerrig gutt på 5 mnd. Jeg har vogna UPPABaby vista 2 og lurer på om jeg kan bytte til sportsvogdelen nå eller om jeg må vente til han er 6 mnd.
Når byttet dere over til sportsvogndelen?

Han blir illsint om han må ligge i den når han er våken. Dette blir litt utfordrende da jeg stort sett er alene med mini.
Evt andre erfaringer tas imot.

Bytt nå du :) brukte den i korte perioder fra 3 mnd med min som hatet bag :)

takk for svar. Sportsbilen blir jo så og si helt flat. Vet du om den ergonomisk?

Uppababy sin sittedel er av den typen som heter ergonomisk ja :)
De kan fint sove i den, og det er jo mange ulike justeringer for sittestilling så velg bare den som du vil. De ser om babyen blir sliten og må lenes mer bakover, og han er jo stor og stødig nå, sammenlignet med en nyfødt :)

Uppababy sin sittedel er av den typen som heter ergonomisk ja :)
De kan fint sove i den, og det er jo mange ulike justeringer for sittestilling så velg bare den som du vil. De ser om babyen blir sliten og må lenes mer bakover, og han er jo stor og stødig nå, sammenlignet med en nyfødt :)

takk for svar igjen! Kanskje jeg må prøve ut den delen neste gang jeg skal gå tur eller på senter!

Back
Topp