Når bytte smokk?

Snart4kids

Gift med forumet
Hei. Har deres bebiser samme smokk enda ?
Fra fødselen av ?
Når skal man bytte smokk ?Hvor ofte.

det står jo som regel på smokken 0-6 mnd 0-3 mnd osv osv. så er vel bare å følge det? [8|][;)]

vi bruker di samme enda... men har jo kjøpt en pakke til så har 4 smokker vi bruker... koker dem av å til... Vil nok kaste demnår jeg ser at dem har blir slitte...[:)]

Skal bytte ut smookken nå.Har kjøpt nye smokker i samme type.

min  ruke 0-3 mnd og 4 mnd+

helin har fått smokker med navn på og kjempe fine(nuk)men hun vil ikke ha den[:-]hun vil bare ha den gamle(mam)typisk jente mi....

ORIGINAL: |Bolla|

Har ikke kastet noen enda, men har kjøpt sikkert 10 smokker. De blir jo borte hele tiden og dukker opp igjen, så hver smokk blir jo ikke brukt så mye.. Kaster de ikke før de ser slitne ut, de ser like fine ut enda og blir kpkt jevnlig.

sign!! her bruker han heller ikke smokken så innmari mye, må de skiftes ut så ofte som hver 4 uke da? hvorfor skifte så ofte? [8D]
jeg koker dem etter hver bruk, så han sutter jo sikkert ikke på hver smokk mer enn en gang pr 1,5 uke..

ORIGINAL: BølleBella

Angsten min er at tutten skal løsne fra selve smokken, så jeg drar alltid i de før jeg stapper de i kjeften på henne. Tror jeg kommer til å gå rundt å være bekymra resten av livet jeg altså.. [8D]

Du er jo blitt mamma. Er en del av jobben å være bekymra....
Holder på å bli smårar til tider. Bekymrer meg for 12- åringen som skal flytte ut en gang i fremtiden. Er jo bare 6- 7 år til! Skrekk og gru!!!![&:] [:D]

Kjøpte nye smokker i går. Hun begynte med smokk da hun var ca 6 uker gammel, og nå er hun 10 uker, så nå skal de byttes. [:)] Og så drar jeg i smokken hver dag for å sjekke den. Merker forskjell på nye og brukte smokker (selv om ho ikke bruker smokk så mye, nesten bare når hun skal sove). Har en smokk i vogna og en i senga, og et par reserve smokker med når vi er ute. Det står i pakningsvedlegget som nevnt tidligere at de skal byttes hver 4. uke. [:)] Det står det forresten også at smokker bør kokes, ikke tas i sterilisator, siden de da blir ujevnt oppvarmet og det kan skade smokken.

Back
Topp