Når burde man slutte å teste?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Tenker litt på oss som ikke klarer å la være med den ene testen haha. På ett tidspunkt vil jo testen være så sterk som den kan bli. Og å teste etter det vil vel gjøre unormal uro da fargestoffet kan variere? Noen som vet ca når i svangerskapet man burde stoppe?
 
Et eksempel er jo meg. Her ser dere testene, og de to nederste er jo like sterke som den streken som alltid er der. Ser likevel at fargen på den siste er en smule mer svak enn den over, men vil tro det kun handler om fargestoffets styrke
 

Vedlegg

  • 17EEDF60-D0FA-47B5-974E-B54A7592BD81.jpeg
    17EEDF60-D0FA-47B5-974E-B54A7592BD81.jpeg
    18 KB · Visninger: 94
Jeg hadde slutta å teste om de så slik ut. Nå test ikke jeg mye heller, men.
 
Tok én test jeg. :cat:
 
Hcg begynner visst å synke i uke 8, så innen da iallfall. :)
 
Jeg slutter å teste når jeg får 3+ på digital. :)
 
Jeg slutter å teste når jeg får 3+ på digital. :)
Jeg også! Har 3 eller 4 staver igjen og tester ca annenhver dag. Tror jeg prøver meg på den siste digitale over helgen muligens.
 
Jeg også! Har 3 eller 4 staver igjen og tester ca annenhver dag. Tror jeg prøver meg på den siste digitale over helgen muligens.
Jeg har masse tester (bestilte på Black friday, hehe), men satser på at jeg snart kan kvitte meg med dem og fertilitetsmonitoren. :)
 
Jeg har masse tester (bestilte på Black friday, hehe), men satser på at jeg snart kan kvitte meg med dem og fertilitetsmonitoren. :)
Klarte ikke å vente mer den siste digitale :D fikk selvfølgelig ikke 3+ men tror jeg sier meg fornøyd uansett: nå er teststreken på staven nesten like sterk som kontrollstreken også. God stigning fra i forgårs
115BDAF9-F494-43FE-BCD3-64CD85577D8E.jpeg 66EFCE08-13CC-4F6E-9ED5-3B794CEB5B74.jpeg
 
Dette var den andre testen jeg tok, den første var jeg litt usikker på, så da ventet jeg en uke. Etter denne har jeg ikke tatt flere 1E77B8CA-B15D-4BA1-B3D4-98D89985E620.jpeg
 
Jeg synes en burde vente med testing til etter menstruasjon ikke kommer. Greit nok å ta en ekstra digital for å se at tallene øker. Men all den testingen med strimler kan ikke skape annet enn ekstremt mye stress. Min personlige mening
 
Jeg synes en burde vente med testing til etter menstruasjon ikke kommer. Greit nok å ta en ekstra digital for å se at tallene øker. Men all den testingen med strimler kan ikke skape annet enn ekstremt mye stress. Min personlige mening

Jeg er enig med deg, men for noen av oss gir det en slags ro også :)
 
Jeg gir meg (nesten) nå, i dag var teststreken sterkere enn kontrollstreken på strimmel og digital sa 2-3. Har flere digitale liggende, så jeg tar en om ei uke for å forhåpentligvis se 3+. :)
 
Da fikk jeg 3+ på digital så da tester nok ikke jeg mer. Har bare igjen en tidligtest uansett. :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20191216_060311.jpg
    IMG_20191216_060311.jpg
    13 KB · Visninger: 20
Back
Topp