Når ? Burde jeg vekke for mat?

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei jenter burde jeg vekke jenta vår for å amme? Ga sist mat kvart på 8 å hu. Sover som en Stein enda , skal jeg vekke snart om hun ik våkner snart, el skal hu bare sove til hu våkner. Hun veier nå 4475 g 300 g på en uke.....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg tror ikke man trenger å vekke de for mat om de legger på seg bra. Min fikk mat sist halv 8 og jeg sitter å venter på at hun skal våkne, hehe

Hadde ikke vekket henne nei :-) hun ser ut til og legge fint på seg så jeg hadde avventet vekking.

Deilig at hun sover da. :)
Jeg fikk beskjed på hs om at de bare kunne sove. Men om du skulle legge deg selv var det ikke noe galt i å legge baby til deg og tilby :)

Matet henne kvart på 8 å matet henne nå å skiftet tørr bleie;) nå ligger hu i senga si igjen god å mett håper jeg;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg tror også at det er kun om se ikke legger på seg at man skal vekke. Jeg må vekke etter fire timer fordi jeg har lite melk og vi skal prøve å øke produksjonen. Gleder meg til det ikke er nødvendig lenger :)

Om de legger godt på seg skal man ikke vekke. :) jeg fikk beskjed om å slutte å vekke på barneavdelingen etter en stund når han hadde god vektoppgang.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp