Når bruke vinterdress?

Brukte vinterdress for første gang i dag, men da kun med ullundertøy under :)

Vi har hatt vinterdress i to uker.Selv om det ikke er frost hver dg,er det surt og kaldt.Slipper hun rundkles under så hun knappt kan bevege seg

Tok den frem da det begynte å nærme seg 0 =)

Har bestilt vinterdress nå. Er kanskje litt for tynn den vi har fra stormberg.

Snakket med barnehagen i dag,om jeg måtte ha med vinterdressen. Men var ikke noe hast ennå sa hun, siden han går med 2 lag ull. Så da sparer jeg den litt til:-)

Vi bruker vinterdress, både Felix og 3åringen har det i bhg

I dag måtte eg sende med den tjukke dressen hans pga plutselege 9 minus :o
Det er det her også nå og det er jo bare tilfeldig at det er bittelitt snø, så å vente til snøen ville vært dumt :p

Har bare en dress, en skikkelig vinterdress. Joda, den blir skitten. Men trenger da ikke vaske den hele tiden?

Tenker jeg vurderer å gi den en vask i jula om den ser helt grusom ut. Her er det så lite snø gjennom vinteren at å kun bruke den i snøen er bortkasta. Men vi har det både kaldt og vått og da er det kjempepraktisk med en dress som er både varm om vanntett (15 000 "sett inn riktig målenhet" - det er jo bedre enn regntøy).

Vil helst ikke vaske den i løpet av sesongen. Skulle ikke være nødvendig.

Edit: hoppet innom feb 15!jeg. Wops ;) har jo stått på terminliste her da i det minste :p

Edit2: neida feb 14 gitt!! Jaja har ei fra april 14 så da stemte det litt likevel

Last edited:
Har brukt fleeceforet skalldress fra nameit fram til nå, med enten fleece eller ull under. Men nå er det jo brått 6 minus, så føler det liksom er tid for å få tak i en tykkere dress nå. Bedre å ha litt mindre under den, enn å stappe full den andre med tøy. ;)

Back
Topp