Når blir livmortappen blå?

monicabebe

Forumet er livet
Hei!

Bare lurte på om noen vet om når i svangerskapet livmortappen blir blå/lilla? Er det sånn at den blir det med en gang? Er den blå i hele svangerskapet?

Bare lurte litt på dette sånn plutselig. Tenkte jeg skulle prøve å kikke litt etter den. Men orker ikke de akrobatiske øvelsene jeg har hørt om her inne, hehe!

Tror den blir blå-lilla ganske fort. Men om den blir det hele svangerskapet aner jeg ikk.
Jeg avstår også fra å prøve å se på den. Nøyer meg med å vente til jeg kan ta en grav.test.

den blir vist det med en gang...
men du kan skjekke på pernille.info
håper du får svar på spørsmålet ditt[:D]

Hei jeg har fått forloveden min tell å se på livmortappen og den var blå lilla.men va hos lege i dag og tok test og den va negativ,men skal ikke ha tante fær på onsdagen så da får vi se[:)]

Hei:)
Den skal nok vist bli blå/lilla nesten med en gang...
Det er vist et sikkert tegn på graviditet[:)]
Lykke til[:)]

Ang livmortappen.. Jeg skjønner ikke åssen det er mulig å klare å se den/få typen til å se den.. Den er jo ganske langt inne,mørkt og litt trangt,for å si det rett ut..
Er det bare meg som er dum nå eller? [8D]

Neida, du er ikke dum. Den er ikke lett å få øye pånei. HAR prøvd, men tror ikke jeg har sett den. Noen har jo lav tapp i deler av syklusen og får kanskje øye på den da, men når den er langt oppe, er det ikke lett.

har hørt om ei her inne som klarte å se den etter maneg akrobatiske øvelser og mye smerter. vet ikke helt om det er å anbefale:-)

Vi har også snakket om at vi akulle ha hatt et speil med lys på til å putte visse steder, ELLER et kamera til å kikke med. Ikke lett dette her!

Hehe.. Nei,tydeligvis ikke enkelt,nei.. [:D]Tror jeg bare stoler på at den er som den skal være til tider.[:D] Har ofte prøvd å kjenne etter,men skjønner null av det! [8D]

hei dere,fikk typen min tel å se en gang til for jeg har testet meg i går onsdag da jeg skulle ha mensen og da va den negativ[:(] og da sa han at han så den ikke men så noe der inne som var blå lilla etter mye vondt og vriing.vondt i brystene begynner og avta men har ennå mensenverk men trur ikke mensen kommer.typen sier jeg er gravid for jeg har opført meg rart.va kan det være[8|]

Back
Topp