Når blir kroppen "normal" tro....???

tingeling1

Forumet er livet
Hvor lang tid tar det før kroppen går tilbake til normalen tro? Eller, den blir vel aldri helt som den var da, men tilnærmet.... Gikk ned 10 kg rett etter fødselen, men har fortsatt 10 igjen, og lurer på når jeg kan forvente at de er borte.... I tillegg har jeg løst mageskinn, strammer det seg opp av seg selv, eller må jeg trene det?

har ikke tørt å gå på vekta æ, så vet ikke hvor mye æ har gått ned. men prøvde ei bukse som æ fikk på mæ før fødselen, å d funka dårlig. så har vel litt å ta av enno. har hørt at d beste er å trene opp magen får å få vekk d lausskinnet som vi har, har iallefall tenkt å gjør d æ.

Mageskinnet mitt e ganske stramt og fint nu, men litt av de ekstra kiloan sitt jo der enda... Det meste ordne sæ nok av sæ sjøl! Vekta må man kanskje jobbe litt med.....

Dere er heldige dere som ammer, hva med oss som har flaskebarn...

Jeg gikk ned 6kg med en gang og 11kg ble igjen, og etter noen dager så gikk jeg ned 4 til, men nå sliter jeg med de siste 7 og deigmagen som er igjen... i tillegg har jeg hatt 10kg ekstra fra før... når får vi tid til å trene, synes jeg har mye å gjøre og har ikke tid til trening akkurat nå...

Back
Topp