Når blir de siste med?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Jeg er så sykt dårlig til å regne, når kan man forventede at tilnærmet alle som får termin i juli finner ut at de er gravide? Så på terminlisten at det allerede er fylt inn navn til 25. juli
 
Jeg er så sykt dårlig til å regne, når kan man forventede at tilnærmet alle som får termin i juli finner ut at de er gravide? Så på terminlisten at det allerede er fylt inn navn til 25. juli

Det er vel rundt nå. For jeg er 5+0 i dag med termin 21 juli.
Men ikke alle er like ivrige testere, og noen forter seg jo ikke inn på et forum som dette. Så noen flere blir det sikkert :happy:
 
Jeg husker at flere kom snikende etter hvert. Noen kom når jeg var til og med i uke 20 :p
Ikke alle som vet om bv og ikke alle som er like raske heller hehe
 
Jeg ble med i terminklubben min etter oul forrige gang, så regner med folk kommer dettende litt etterhvert, men de fleste burde vel være kommet inn i løpet av de neste to-tre ukene. Jeg bare antar da :) er jo ikke alle som vet de er gravide like tidlig som oss :p
 
Ja men de som venter så lenge velger jo det selv, det kan man jo ikke vente på.

Tenker bare at alle de som er aktive prøvere her inne, som ville vært interessert i å bli med i et terminforum har funnet det ut. Slik at vi kan starte en avstemning på navn på skjult gruppe :) avstemning må jo pågå en stund, så alle som hører til her, og vil inn når de har positiv test, får sagt sitt :)
 
Tenker det er greit å vente til det begynner å bli litt liv inne på august jeg...det tar vel maks en uke regner jeg med...
 
Back
Topp