Når ble symptomene ille for dere?

Ønskespiren95

Elsker forumet
Novemberfnuggene 2023
Jeg går liksom og venter litt på å bli skikkelig dårlig, men vet jo at det ikke skjer alle. Er 6+4 i dag. Har vært trøtt, sliten og småkvalm med ømme bryst en stund. Litt murringer innimellom, men syns jeg har ganske «normale» plager per nå. Men føler kvalmen tar seg litt mer opp, og har begynt å få akutt brekningsfornemmelse uten å kaste opp:grumpy: Plagene varierer veldig fra dag til dag, men er mer sliten enn normalt hver dag.

Når ble dine symptomer verre? Og varierer de fra dag til dag hos deg også?
 
Jeg går liksom og venter litt på å bli skikkelig dårlig, men vet jo at det ikke skjer alle. Er 6+4 i dag. Har vært trøtt, sliten og småkvalm med ømme bryst en stund. Litt murringer innimellom, men syns jeg har ganske «normale» plager per nå. Men føler kvalmen tar seg litt mer opp, og har begynt å få akutt brekningsfornemmelse uten å kaste opp:grumpy: Plagene varierer veldig fra dag til dag, men er mer sliten enn normalt hver dag.

Når ble dine symptomer verre? Og varierer de fra dag til dag hos deg også?

Hadde ingen tydelige symptomer før uke 7. da blei jeg kvalm men kasta aldri opp, og ømme bryster. Varte frem til uke 8 så var plutselig kvalmen borte. Brystene er eneste symptom i dag 8+2. trøtthet derimot svinger fra dag tid dag.
 
Jeg går liksom og venter litt på å bli skikkelig dårlig, men vet jo at det ikke skjer alle. Er 6+4 i dag. Har vært trøtt, sliten og småkvalm med ømme bryst en stund. Litt murringer innimellom, men syns jeg har ganske «normale» plager per nå. Men føler kvalmen tar seg litt mer opp, og har begynt å få akutt brekningsfornemmelse uten å kaste opp:grumpy: Plagene varierer veldig fra dag til dag, men er mer sliten enn normalt hver dag.

Når ble dine symptomer verre? Og varierer de fra dag til dag hos deg også?
For meg begynte det slik som med deg, 6+0 da var jeg trøtt, ømme bryst og småkvalm, men til å leve me. Så ble kvalmen verre og verre. Fra 7+4 har jeg ikke fungert, kvalm 24/7. men i dag 8+4 er det plutselig ikke så gale lenger :woot: Så nå håper jeg det snur for meg:smiley-bounce022
 
Puppene mine, særlig den ene, er to klumper. Orker ikke være nær de engang. Så sykt ømme og harde. Samt generell uggen og sliten i formen. Ekstremt oppblåst, og særlig på kveldene. Ser høygravid ut. Blir kvalm om det er lenge siden jeg har spist. 7+0
 
6+2. Hatt murringer i livmorsregion siden før pos. test og treig mage. Siste 5 dagene kvalm, brekning og oppkast. Ømme pupper også for fult
 
Jeg går liksom og venter litt på å bli skikkelig dårlig, men vet jo at det ikke skjer alle. Er 6+4 i dag. Har vært trøtt, sliten og småkvalm med ømme bryst en stund. Litt murringer innimellom, men syns jeg har ganske «normale» plager per nå. Men føler kvalmen tar seg litt mer opp, og har begynt å få akutt brekningsfornemmelse uten å kaste opp:grumpy: Plagene varierer veldig fra dag til dag, men er mer sliten enn normalt hver dag.

Når ble dine symptomer verre? Og varierer de fra dag til dag hos deg også?
Jeg var kvalm, oppblås, trøtt, svimmel og murringer i livmoren fra 3+4 til ca 4+6, så forsvant det helt. 9+4 i dag og eneste symptomer er egentlig at jeg får forskjellige cravings av og til:confused005
 
Venter også litt på økningen her . Er 6+2 har hver små uggen i tre uker og pupper som ramler av :nailbiting: Har hvert sinnsykt dårlig før med alle tre.

Sa til samboern her om dagen at jeg er så lite kvalm og redd det ikke er noe . Har ikke før sagt det så ble jeg enda mer uggen , brakk meg litt ista . Så det bygger seg opp :nailbiting:
 
I dag (5+6) er første dagen jeg har vært så uggen at det kan kalles kvalm. Ikke opplevd noe særlig til kvalme i de to første graviditetene, så er spent på om det skjer denne gangen. Leser jo at noen fikk det i løpet av uke 6-ish.
Har ellers ømme pupper som kommer og går. En nokså kraftig «menssmerte» som kommer som en bølge og forsvinner igjen - Noen ganger i løpet av dagen. Fortsatt litt metallsmak i munnen.
 
Takk for svar alle sammen :Heartpink Fascinerende med kvinnekroppen og hvor ulikt det kan være for den enkelte! Syns det er spennende å høre andres erfaringer:D
 
Back
Topp