Når ble sprinkelsenga pakka bort???

FRK John Deere

Forumet er livet
Hvor lenge er det "vanlig" at barnet sover i sprinkelsenga??
-tenker sånn ca..

og vil alle barn prøve å klatre ut av senga etterhvert?

Vi bruker sprinkelseng fortsatt. Ho ble to i mai, og har enda ikke funnet på å klatre utav på egenhånd.

Skal nok kjøpe en vokseseng veldig snart, for snuppa klatrer nesten ut av sprinkelsenga nå.

Han er 2 år og 1 mnd. Klarer å klatre ut, men gjør det ikke. Bruker den så lenge det går.

hu vår klatra inn og ut siste halve året senga var i bruk, men det var ikke noe problem. Vi kjøpte 90seng til henne da hu var to og et halvt år, og det fallt i smak. [:D]

Frøkna mi er 2,5 år og begynte å klatre utav senga på torsdag[&:][>:] Her var planen at ho skulle få seg "storesøster" seng til jul, men det må nok fremskyndes drastisk! Må bare finne ei seng eg har lyst på til henne[;)] Eller som ho sjøl sa i dag, "pappa ska lage seng te meg" så kan hende det blir det i stedet[;)]

Her ble sprinkelsenga demontert til "vanlig seng" sist helg, og da var frøkna her 20 mnd!![:)] Hun klatra ut av den hele tiden! Men tror nok ikke alle kommer på det å klatre ut av den nei, men det finnes de som er mer klatremus ja![:D]

her var begge jentene 2 år.

eldste kom seg utav sengen. mellomste herpet sin seng,så da måtte hun ha ny[&:]

Vi har ikke byttet ennå, han sover veldig fint i den og klatrer (heldigvis) ikke utav den ennå. Så det blir nok en liten stund til enda.

etter 3 kulen i hodet, gadd jeg ikke mer[:o] Så han var vel ca 1,5-2 år. Overgangen gikk knallbra.[:)]

Slutta når han var 1.5 år. Så han har hatt junior seng lenge nå[:)]

Den pakka jeg bort på dagen han fylte 3år. Da hadde han klartet ut av senga i et halvt år.

Vi bruker sprinkelsenga enda. Hun ble 2 år i juni. Har fortsatt ikke prøvd å klatre ut av senga. *Bank i Bordet*

Back
Topp