Når ble kvalmen bedre?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Begynner å bli utålmodig på at kvalmen skal lette. 12 uker på vei, har noen bedre dager, men idag var det oppkast og intens kvalme.. Når syns dere at kvalmen ble litt bedre, om den er bedre?

Hos meg letta den litt da jeg bikka 11+0, og jeg hadde noen bra dager hvor jeg kasta opp 1/2 ganger per dag, til og med en hel dag uten! Kortvarig glede dessverre, da jeg bikka litt uti uke 12 kom det tilbake, er i dag 13+1 og kaster opp som en gris:dead:
Ikke for å drepe håpet ditt altså, vi er jo alle forskjellige! Håper at det letter snart igjen, for å bli permanent! :)

Er kvalm mye her også enda og er 14+0 i dag. Kaster ikke opp da men håper det gir seg snart, blir gal av å være kvalm:wtf:

13+4 i dag. Synes det ga seg litt i uke 11. Kjenner det sniker seg litt nå og da, men er en av de heldige som nesten ikke har hatt problemer med kvalmen. Har ikke blitt spesielt dårlig I den forstand, mest ubehaglig kvalme som ofte har gått over raskt om jeg spiser et par kjeks eller en eple. Håper du blir bedre snart❤️

Ble litt bedre mellom 14+0 og 15+0. Nå blir jeg bare kvalm hvis jeg avventer frokosten for lenge. :)

Uke 13 var det betydelig bedre. Uke 14 helt fin. Fått masse energi tilbake i tillegg til å tåle lukter og ingen kvalme :)

Med første og andre tror jeg det roet seg litt en gang mellom uke 16-20 (husker ikke nøyaktig). Så kom det litt tilbake i 3.trimester. Tror kanskje også jeg innimellom spøy på kveldene i 2.trimester, men slet ikke så mye med kvalme da hvis jeg husker riktig :rolleyes:

I uke 12+6 og venter selv på bedring:rolleyes:

Er litt betryggende å se at det fremdeles blir bedre for flere i ukene som kommer også:nailbiting: Er også glad for at det ikke er kjempe varmt nå ser for meg at sommervarme ikke akkurat hjelper på kvalmen heller:yuck:

Jeg er 13+6 og synes kvalmen har blitt gradvis bedre siste par ukene. Har nå enkelte dager hvor jeg nesten føler meg normal og har fått til et par treningsøkter. Men jeg har fortsatt dager hvor jeg er ganske kvalm. Håper det snart gir seg for deg også!

Jeg er 14+4 nå og det de siste 4-5 dagene har vært vesentlig bedre. Har hatt tidspunkter der jeg ikke har kjent på kvalme i det hele tatt og to av de siste kveldene har jeg ikke ligget langflat på sofaen pga kvalme slik jeg har gjort resten av graviditeten. Satser på at kvalmen er helt ferdig i løpet av 1-2 uker!

Her forsvant kvalmen helt ca i uke 10, så etter det har jeg ikke vært kvalm en dag. Ømheten i brystene forsvant også, så nå merker jeg egentlig ikke stort til at jeg er gravid.

Her forsvant kvalmen helt i uke 15, men den ble gradvis bedre fra uke 13 :) Satser på at du snart slipper unna kvalmen, det er så fælt å være kvalm!

Her forsvant kvalmen helt i uke 15, men den ble gradvis bedre fra uke 13 :) Satser på at du snart slipper unna kvalmen, det er så fælt å være kvalm!
Så bra!! Ja, håper virkelig det!! Idag prøvde jeg Zofran før første gang, men synes dessverre ikke der hjalp det heller

Så bra!! Ja, håper virkelig det!! Idag prøvde jeg Zofran før første gang, men synes dessverre ikke der hjalp det heller

Her har det litt bedring, kaster mindre opp av det. Hjelper dog ikke så mye på kvalmen.

:smiley-angelic003
Begynner å bli utålmodig på at kvalmen skal lette. 12 uker på vei, har noen bedre dager, men idag var det oppkast og intens kvalme.. Når syns dere at kvalmen ble litt bedre, om den er bedre?

Når morkaken tar over produksjonen for hormonene og opprettholdelse av graviditeten så skal kvalmen begynne å avta.. sies det.. har stemt på meg alle gangene.. mellom uke 11-14 :smiley-angelic003:smiley-bounce016

Back
Topp