Når ble du kvalm?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Sist fikk jeg borderline HG i uke 5…
Ikke kvalm ennå :woot: 3+6 så lovlig tidlig ennå da..
når ble du kvalm nå? Eller sist? :woot:

Ca uke 5 begynte jeg å kjenne det sånn smått. Innen uke 5 var omme var det konstant.

De to forrige svangerskapene kom kvalmen i uke fem. Nå er jeg i uke 6, og er ikke kvalm i det hele tatt. Burde vel være glad for det, men samtidig bli jeg litt småbekymret over at den ikke har kommet enda:nailbiting:

Forrige svangerskap vil jeg si det kom i uke 8-9, denne gangen har jeg kjent det av og på i flere uker allerede, og de siste dagene har det vært ganske ille (6+5) :wideyed:

De to forrige svangerskapene kom kvalmen i uke fem. Nå er jeg i uke 6, og er ikke kvalm i det hele tatt. Burde vel være glad for det, men samtidig bli jeg litt småbekymret over at den ikke har kommet enda:nailbiting:
Kan skjønne at det er litt bekymringsfullt ja. Med kvalme så vet man ihvertfall at hormonene er på topp. Men er jo helt normalt! Kanskje annet kjønn?

Kan skjønne at det er litt bekymringsfullt ja. Med kvalme så vet man ihvertfall at hormonene er på topp. Men er jo helt normalt! Kanskje annet kjønn?

Har allerede en av hver;) men ja, skal vel bare være glad om man slipper:rolleyes:

Her begynte det så smått allerede 3+5, fra 4+0 har det vært ganske intenst store deler av døgnet..

Sist kom kvalmeni uke 5 og spyinga starta i uke 6. Nå er jeg 4+5 og har kjent meg ganske uggen på morgenene, men har heldiggvis vært helt fin på kvelden :)

Back
Topp