Når ble du kvalm?

I går begynte jeg å kjenne litt kvalme om morgenen.. 6 uker i dag og kjenner en velkjent heldagskvalme komme snikende.. :(

Første gang 11-21. Nå starta det allerede uke 6. Håper det går over raskere da :)

Bjunte 5+4, kvalmen har bare blitt verre.. Er 6+3 i dag og kastet opp for første gang i natt :/ håper ikke dette varer so altfor lenge da jeg er kvalm gjennom hele dagene :(

Kvalm siden uke 5 (som for øvrig kjennes ut som to måneder siden...) og siden har det bare blitt verre for hver uke. Kastet opp en gang i uken ca fram til uke 8 er 8+6 i dag og har kastet opp ca hver dag -_- heldagskvalme selvsagt..

Har hatt et svangerskap hvor jeg var småfyllesyk i 3 mnd. Med nestemann var jeg skikkelig kvalm og kastet opp fra uke 5-14. Denne gangen har jeg skikkelig morgen- og kveldskvalme. Funker greit i løpet av dagen.

Her kom kvalmen i uke 6 ca. kastet opp til og fra de neste ukene frem til nå da jeg nærmer meg uke 11. Er mindre kvalm og når det kommer går det raskere over etter å ha spist. Håper det betyr at det verste er over..

Kom til uke 8 og ingen kvalme. Kom ikke lengre enn det sist.

Ble uggen i uke 5, men var ikke så ille at jeg ikke kunne gjøre det jeg ville. I uke 6 ble det verre, er likt nå i uke 7, men går som regel greit hvis jeg ikke er sulten eller blir andpusten og holder meg borte fra ting som lukter.
Har heldigvis bare kastet opp et par ganger, den ene gangen da jeg skulle sette inn en matboks i oppvaskmaskinen som luktet litt surt, og den andre fordi jeg var kjempeforkjølet og ikke hadde spist nok. Brekker meg en del da, men går som regel greit.

Var helt ekstremt kvalm forrige gang og kastet opp mange ganger om dagen, og det kom som et smell en dag i uke 5 og varte til uke 15, ser heldigvis ut som det ikke er like ille denne gangen, for det var helt ulevelig...

Blitt mer uvel/kvalm etter å runde 6 uker. Kaster ikke opp, men gruelig uggen. Hjelper å spise noe, men er tilbake fem min etterpå.

Vært kvalm med oppkast fra 4+3.. Håper det gir seg rundt uke 12 :)

Jeg har spydd hver morgen på tom mage (det er så ubehagelig) hver dag nå i snart 3 uker. Føles ut som 3 måneder. Jeg drikker litt vann før jeg står opp, går på badet og kaster opp. Da fungerer jeg resten av dagen.

Hadde det ikke slik sist i det hele tatt, energien var på topp da (gutt). Nå går dagene helt ok, men er kvalm. Har ikke spydd i løpet av dagen, men jeg tror dette er mer psykisk, det at jeg nekter meg selv å spy. For det er jo så vondt

Det er dessverre en god del middager som har fristet under hele lageprosessen, for deretter å få det servert (er kjempesulten), men takler ikke lukta.

Jaja, en skikkelig sytestaus

Back
Topp