Når ble du kvalm?

GjerneEnGuttNr3

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Hvor langt på vei var du når du ble kvalm?
Første sv.skap spydde jeg fra uke 7.
Andre sv.skap var jeg aldri kvalm.
Nå er jeg 7 uker (satt en uke tilbake av gyn) og er så redd for å bli dårlig..

Hvor langt på vei var du når du ble kvalm?
Første sv.skap spydde jeg fra uke 7.
Andre sv.skap var jeg aldri kvalm.
Nå er jeg 7 uker (satt en uke tilbake av gyn) og er så redd for å bli dårlig..
Veldig spennende! Har aldri kastet opp men vært utrolig kvalm og sliten! Kom fra uke 6/7... To gutter.. Ga seg på 12 uker. Gikk dårlig en gang også, da var jeg ekstremt kvalm fra uke 6. Denne gangen var jeg kvalm før test men det ga seg i uke 5... Veldig fin form nå.. Gjør meg litt engstelig.. Men som du sier, kanskje det kommer om en uke med full kraft:p

Uke 7-11 med første. Tror det var för at jeg var gravid med tvillinger (mistet ene før uke 12). Nå er jeg 9+3 og ikke vært kvalm. Men uggen har jeg vært da.

Vært det siden positiv test,men blitt verre etter uke 5/6. Sist varte det til uke 19, håper det gir seg tidligere denne gangen.

Denne gangen har jeg vært kvalm fra uke 4 og er det enda 9+5 idag :( Håper det gir seg snart!

Var ikke kvalm i første svskap, å ikke vært kvalm enda i dette, er 6+4:)
Ikke sikkert du blir kvalm denne gangen;)

Kvalm med oppkast fra uke 5. Er i uke 8 nå og fremdeles like dårlig:depressed::)

Var ikke kvalm med første, spydde daglig fra uke 32 med andre, vært kvalm fra uke 6 denne gangen.

Det begynte så smått noen dager før IKM. Og blir bare kvalmere og kvalmere uke etter uke.

Spydde fra uke 5 til uke 20 førsrw svangerskap. Så litt av og på resten av svangerskapet.

Denne gangen kom kvalmen også i uke 5, men har enda ikke spydd. Bare brekninger, og generelt kjempedårlig form. Så får vi se om kvalmen tar seg opp eller avta etterhvert. Håper jeg slipper litt billigere nå enn sist :/

Kvalmen kom i uke 6/7, var egentlig værst på natten. Etter uke 9 har kvalmen avtatt litt:)

Begynte smått i uke 5, småkvalm men bare innimellom. Nå i uke 7 er jeg konstant kvalm og kaster som regel opp en gang om formiddagen. Hjelper hvis jeg får slappet av og sovet nok.

Kvalmen min kom rett etter EL... Den kom og gikk litt i starten, men har blitt værre utover ukene som har gått.. Har enda ikke kastet opp da! :D

Kvalmen kom i uke 6 og har gradvis blitt verre :depressed: Kaster opp litt innimellom, men klarer som regel å holde det nede:dead: Håper det gir seg snart. I dag når jeg våkna (8+5) så var jeg ikke like kvalm som jeg har vært ellers på morran så jeg håper det begynner å gi seg!

I uke 7 nå og kjenner jeg blir fortere uggen og har brekt meg noen ganger. Kommer i forbindelse med at jeg er veldig trøtt eller sulten. Værst på morningen og frem til kvelden. Kvelden er jeg mindre trøtt og uggen faktisk :p

Takk for svar :-) Høres ut som de fleste som er dårlig har blitt det relativt tidlig. Kjenner jeg er uggen innimellom, men det gjør absolutt ingenting så lenge jeg slipper den intense kvalmen og oppkast. Gir det en uke til (uke 8), hvis jeg ikke har blitt kvalm da, så tror jeg jammen meg jeg slapp unna denne gangen og! *håpehåpe* Veeeeldig sympati med dere som er dårlig. Det er det værste jeg har vært med på, å føle seg fyllesyk hver dag i 11 lange uker..

I forrige svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme fra uke 6 til hun ble født. Ser ut til at det blir samme visa denne gangen:(

Trodde jeg slapp unna kvalmen jeg, men i uke 8 har den kommet snikende og blir bare værre for hver dag :depressed: Har ikke kastet opp da...

Spydde som en gris fra uke 5-6 til uke 22, fin fra 22-30, så startet det igjen. Så blir spennende å se om kvalmen inntreffer for fullt neste uke. Litt kvalm nå, kommer og går

Back
Topp