Når ble du kvalm?

Kengumamma<3

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskatter 2016
Jeg er 5+5 og er bare litt kvalm hvis det går lang tid uten at jeg spiser om morgenen. Sist ble jeg kvalm rundt 6+0, så kan være det er for tidlig.. Håper jeg ikke blir kvalm denne gangen! Når ble du kvalm?

Sent from my iPhone using BV Forum

7+0 denne gangen, og nå på sjette dagen har den holdt seg vekke stort sett hele dagen :) Håper virkelig det varer. Forrige gang var også 7 + ett eller annet, og da varte det bare i tre dager ;p

Er 6+6 i dag og har vært småkvalm en ukes tid. Blir kvalm om det går lang tid mellom måltidene, så klarer å holde det i sjakk ved å spise hyppig.
Forrige gang ble jeg aldri kvalm, så lurer på om vi kanskje får motsatt kjønn denne gang, hadde vært kjekt med en av hver :)

uke 3 ca... er lengre enn det nå og er bare uggen, håper det varer!

Jeg ble kvalm i uke 5. Og er det enda

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ca 6+0.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Forje gang var jeg kvalm fra uke 6 til uke 26. Det var så forferdelig. .. denne gangen blir jeg kvalm sånn innimellom, men det går over veldig fort.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 4+4 og har vært kvalm de siste fire dagene. Har en fysisk jobb hvor jeg står på ski hele dagen så de siste dagene har jeg hatt et lager av tørre hjemmelagde knekkebrød i lomma, så jeg har kunnet få noe i magen hver gang jeg blir kvalm. Det hjelper veldig :) Kollegaene mine har sett litt rart på meg, men men ;)

Ca 6+0.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Hjelp! Krysser fingrene for at jeg ikke blir kvalm om noen dager.. Det går heldigvis over for de fleste da..

Jeg ble kvalm i uke 3 faktisk! (Så var da varsellampene begynte å blinke)
Varte bare ca 3 uker.
Er uke 8 nå og kan til nød være kvalm en kveld eller to i ny og ne,men ikke så veldig plagsomt.

Var ikke kvalm i det hele tatt med førstemann.

Jeg ble kvalm i uke 4. Nå er jeg i uke 7, og er bare litt småkvalm sånn innimellom. Med de to forrige var jeg kjempekvalm fra uke 4 til 17 ca, så håper at jeg har hatt min del nå :)

Kvalmen kom vel i uke 5 ca.. Av og på hele dagen :P

Var kvalm fra dagen etter EL og frem til uke 4 :) Nå (4+4) så er den nesten borte. Litt kvalme hvis jeg spiser veldig feil mat..

Ble kvalm fra uke 3 av sånn ca, og det har ikke gitt seg(er litt over 5 nå).. Kveldene har blitt til et mareritt ;p

Forrige gang var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt, mere brekninger da. Men nå så kom kvalmen veltende inn over meg for ca 1 uke siden er 6+4 nå, kaster mye opp og blir så kvalm at det er ikke noe bedre om jeg ligger i ro eller ikke. Men minste lille feil bevegelse så kaster jeg opp.

Var ikke kvalm forrige gang, og er ikke blitt det denne gangen heller, enda, så krysser fingre og tær for at den holder seg unna :)

Har vel vært uggen fra ca rundt da egget festet seg... Men de siste 2-3 dagene har jeg vært skikkelig kvalm med en gng jeg står opp. Men det gir seg litt og går over til "uggen" etter en 10-15min..
I dag er jeg 8+0

Back
Topp