Når ble du gravid?

Reinbue

Forumet er livet
Ja, jeg har tillatt flere valg, så dere som har flere barn kan trykke på to. Skriv gjerne svaret ditt i et innlegg også da

Vi prøvde egentlig ikke med A, men slurva litt bevisst 1 gang[8D][;)]
M var en overraskelse[:D]

Prøvde ikke med noen av dem [:)]

Emma = 2 dager uten pille, glemte dem da vi dro til Østerriket
Isabelle = altfor mange gule dager på en Babycomp, og det går dårlig når man ikke har sett hverandre på 3 uker [8D]

tror ådne var på 2 forsøk og heine på først

ORIGINAL: Tjukkaaa

eh... kanskje dumt spm men hva er pp?[8|] jeg ble gravid med engang jeg[8D]

pp = prøve periode.

jeg prøvde jo ikke med torje, og trodde egentlig at jeg skulle bli gravid med en gang siden jeg har han fra før. trodde man ble lettere gravid da :P

1. skikkelige prøving.. Han var liksom ute på jobb hver gang jeg hadde eggløsning.. Men første gang jeg tenkte at "denne gangen kan det ha funka", så gjorde det det.. [8D] 

Husker han hadde jobba natt, og jeg rett og slett tvang han til sex i det han kom inn døra, selv om han var drittrøtt og sliten!

Prøvde ikke med eldstemann. Han absolutt ikke planlagt [:-]

1 pp med minstemann. Mannen var borte på 2 mnd seilas og var hjemme en helg. Trodde egentlig ikke jeg kunne bli gravid da en gang, men ble vist det [8D]

1pp på begge.

ORIGINAL: Reinbue

det er urettferdig, hvordan klarer dere å bli gravide på første pp :P

Stålkontroll....[8D] Nei...er veldig heldig der, sambo skuffet fordi det ble så lite trening. [:D]

1. Gang: Sluttet på p-pillene i oktober, ble gravid i februar. Ikke noe aktiv prøving egentlig[;)]

2. Gang: Satt på første forsøk! [;)]

1 pp begge gangene [:)]

Babyen ble laget midt i eksamensperioden min, så hadde vell sex 2 ganger den mnd[8D]

Hehe.. Siste mann var ikke planlagt liksom. Mens med Magnus tok det ett år vertfall. Mista en gang inni der. 

ORIGINAL: schnuppaluppa

1pp på begge.

1pp med førstemann (babycomp)
2pp med andremann (brukte ikke babycomp før 2. prøving fordi mannen gjerne ville ha en laang prøveperiode, men når det ikke funka på hans måte 1. gangen, så nekta jeg plent å droppe babycomp andre måneden [8D] [:D])

Klarte det på første forsøk begge gangene[:)] Forstår at vi var heldige [:)] Mannen her ble også skuffet pga lite prøving, hehe

Første prøveperiode begge gangene[:)] Veldig greit å bli ferdig med stresset med en gang, så er superglad for det.

men det jeg ikke skjønner er at såå mange her har klart det på først forsøk, og så sier dem at det er vanligst å bruke rundt 3 perioder

ORIGINAL: Reinbue

men det jeg ikke skjønner er at såå mange her har klart det på først forsøk, og så sier dem at det er vanligst å bruke rundt 3 perioder

Jeg takker babycomp'en min [8D] [;)] [:D]

Back
Topp