Når ble du gravid etter p stav?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Tok ut p stav i dag, og er såklart veldig spent. ble veldig fort gravid med de to jeg har, men nå blir yngstemann 7 i sommer så det begynner å bli noen år siden. jeg brukte andre prevensjonsmiddler da, men håper det går fort denne gangen også.

Så, dere som har hatt p-stav, hvor fort ble dere gravid etter uttak?

Lurer også på hvor fort dere begynte å blø, og når første EL kom?
 
Jeg har også nylig tatt ut pstav men fortsatt ikke fått mens,,
Men pos el test igår så tydeligvis så er det noe som skjer
Gikk på p piller med de to vi har og ble gravid 1 pp...
 
Tok ut p stav i dag, og er såklart veldig spent. ble veldig fort gravid med de to jeg har, men nå blir yngstemann 7 i sommer så det begynner å bli noen år siden. jeg brukte andre prevensjonsmiddler da, men håper det går fort denne gangen også.

Så, dere som har hatt p-stav, hvor fort ble dere gravid etter uttak?

Lurer også på hvor fort dere begynte å blø, og når første EL kom?

Har ikke personlig erfaring på området men har en venninne som ble gravid 5 måneder etter uttak ;)
 
Husker ikke når jeg fikk første mens etter uttsk av pstav, men ble gravid 5 mnd etter. Egentlig ganske overraskende tidlig mtp det sies det kan ta opptil 2 år å få tilbake syklus!
Tok ut i september og ble gravid jan / feb
 
Da jeg tok ut spiralen tok det 5 mnd å bli gravid (noe jeg ser går igjen over her).
Tenker å ta ut P-staven i februar/mars, og forventer vel egentlig at det vil ta omtrent like lang tid :)
 
Min søster brukte spiral og ble gravid på 2 pp etter uttak, altså en mens etter uttak og så pluss (ca 2,5 år siden)
Nå er hun gravid igjen- med tvillinger og rakk ikke ha mens en gang før hun fikk pluss... så alt er mulig- hun brukte hormonspiral.. ☺️
 
Jeg tok ut staven i slutten av oktober. Fikk EL i slutten av november, men ble ikke gravid den perioden dessverre, mensen kom i midten av desember. Har to gutter fra før som jeg ble gravid med i 1. PP. Så nå gjenstår det å se hvor fort det går å bli gravid etter denne? Har relativt stabile sykluser siden jeg fikk EL på dag 20. Bruker å ha lange sykluser på 35-37 dager.
 
Back
Topp