Når ble du alene ??

Jeg ble alene da jeg var 10 uker på vei. Nå er jeg 24 uker på vei og storkoser meg alene[:D]

Jeg ble alene i slutten av september, og trives ikke med situasjonen. Jeg er sliten og lei meg, jeg savner samboeren min døgnet rundt og dagene er generelt tunge :( Ser ikke helt hvordan fremtiden skal bli uten han [:(]

blei slutt når mini var 7-8 mnd.. stortrives nå.

Jeg ble alene når Nina var 6 mnd.. Det var tøft de første 6 mnd.. Ikke fordi hun var noe slit, men pga hele livet mitt liksom ikke ble som planlagt..
Uansett.. MYE bedre alene, enn sammen med noen som bryter deg ned.

Her ble det slutt etter 4 år, og mini var 6 mnd'r. Var jeg som gjorde det slutt, og jeg vet det var den rette avgjørelsen.. Men sliter enda nå ett år etterpå.. [&o]

Hater og være alene, og synest alt er ett slit i grunnen.. [8|][&:]

jeg må bare få legge til at jeg er glad jeg bare har en. ser at også mine venner som er i forhold og har flere har et mye mer stressende liv enn vi har, og tror nok at jeg koser meg godt alene også på grunn av det. Jeg vet ikke om jeg hadde syns det var like enkelt med 2,3,4 stykker:) Er imponert over dere jeg!

Jeg ble helt "offisielt" alene når størstemann var ca 6 måneder og jeg var ca 3 måneder på vei med minstemann 

Ble alene når lillegutt var 5/6 måneder og jeg hadde fødselsdepresjoner på den tiden.
var/er tøft. Fra å gå og planlegge huskjøp til å bo på lillebror sitt rom i leiligheten til mamma.

Begynner å innse nå at jeg klarer dette, klart meg alene til nå.

Og Gleder meg til jeg kommer over sorgen over alt som kunne blitt...

Ble slutt da mini var nesten 2 mnd. Jeg som gikk i fra bf, og har aldri angret!
Syns det er tungt å slitsomt til tider å være helt alene, men som regel er de fleste dagene bra [:)]

Kunne gjerne tenkt meg en som jeg kunne delt alt med, og som kunne vært en stabil mannsfigur i livet til lille, siden pappaen ikke bryr seg så mye.

Back
Topp