Når ble du alene ??

Smågodt er digg

Flørter med forumet
Jeg selv har vert alene siden jeg ble gravid..
Bf stakk med halen mellom bena. Men jeg å bleiefantomet klarer oss kjempe fint [:D]

Mangen spør meg om jeg ikke blir skikkelig sliten av å være alene mamma.. men jeg blir ikke det, jeg setter så stor pris på gullgutten min, at hver dag med han er en gave.
Men om jeg hadde vert sammen med bf i starten, for så å bli alene, tror jeg det hadde vert litt verre for meg....?

vært alene siden jeg ble gravid jeg og:) var slutt mellom oss når jeg fant ut at jeg var gravid, vi var bare sammen et par mnd. Tror det var det han var til her for - å gi meg sønnen min<3

Vi har det helt fantastisk alene. Trenger ikke dele han med noen, og slipper å irritere meg over alt det dumme mannfolk gjør og ikke gjør:) Vet selfølgelig ikke om noe annet, og det er helt sikkert IKKE det samme å måtte gå fra et forhold hvor man er vant til å være to, og hvor man tenkte at man skulle være sammen for alltid. Men jeg er kjempehappy!

Det ble slutt mellom min eks og meg i januar i år, men jeg flyttet ikke ut før i april.
Til tider syns jeg det er slitsomt å være alene med alle ungene mine, men jeg er veldig glad i den store flokken min også.

De gir meg veldig mye glede og energi. Selv om jeg får negative tanker og har lyst til å gi opp hele livet mitt, så holder det bare å tenke på barna så endrer jeg tankene mine med en gang.

ORIGINAL: alenemamma78

Det ble slutt mellom min eks og meg i januar i år, men jeg flyttet ikke ut før i april.
Til tider syns jeg det er slitsomt å være alene med alle ungene mine, men jeg er veldig glad i den store flokken min også.

De gir meg veldig mye glede og energi. Selv om jeg får negative tanker og har lyst til å gi opp hele livet mitt, så holder det bare å tenke på barna så endrer jeg tankene mine med en gang.

Jeg må bare spør.. hvor mangen barn har du ..?[:)]

ORIGINAL: Irene7

vært alene siden jeg ble gravid jeg og:) var slutt mellom oss når jeg fant ut at jeg var gravid, vi var bare sammen et par mnd. Tror det var det han var til her for - å gi meg sønnen min<3

Vi har det helt fantastisk alene. Trenger ikke dele han med noen, og slipper å irritere meg over alt det dumme mannfolk gjør og ikke gjør:) Vet selfølgelig ikke om noe annet, og det er helt sikkert IKKE det samme å måtte gå fra et forhold hvor man er vant til å være to, og hvor man tenkte at man skulle være sammen for alltid. Men jeg er kjempehappy!

Jeg er veldig enig i at det er ganske greit å slippe å dele han med noen. Spesielt nå som det er jul, jeg er glad jeg skal ha han med meg hver eneste jul[:D]

han flyttet ut akkurat 1 mnd før termin og jeg synes overgangen er hard!

Jeg ble alene når jeg var 8mnd på vei... det var vondt og jeg syns det har vært tungt... jeg gråt og ville ikke hjem for barsel for jeg var så redd for å ha alt ansvar alene, men det har gått overraskende bra og jeg kooser meg med lille gutten min <3 <3

ORIGINAL: min lille engel

ORIGINAL: alenemamma78

Jeg må bare spør.. hvor mangen barn har du ..?[:)]

Jeg har 4 barn.

jeg vart og alene fra jeg blei gravid. Men vi klarer oss kjempe bra jeg og sønnen min som e 2 år :)

Det ble slutt da jeg fant ut jeg var gravid med nr 2.. 1 mnd før junior fyllt 2 år..

Det ble slutt mellom meg og bf når jenta var litt over 1 år, men det er det beste valget jeg noen gang har tatt![:)] bare glad jeg kom meg unna..

Det ble slutt [:(] med mannen min etter 17 år sammen, gift i 8 av de.
(Vi er 33 år begge to)

Da hadde vi en sønn på 6 år, mistet vår mellomste gutt da han bare var noen dager gammel, og akkurat fått sønn nr tre.
Vi bodde sammen til minstemann var 9 mnd (nå er han 14 mnd og jeg saaaavner mannen min [:(])

Er trist, men bedre når ungene er her, og triste dager når de er hos pappan sin...

ble slutt 7uker før termin, tungt akk da, men nå er jeg glad jeg er kvitt han! Sammen med verdens beste kjæreste nå <3

Ble slutt da jeg var 4 mnd på vei. Kjipt da, men går veldig bra nå[:D] Vi storkoser oss, jeg og Kasper. I tillegg har jeg møtt en ny, fantastisk mann[:)]

PtG ba om skilsmisse da Jr. var 8 mnd.
Vi var sammen i 8 1/2 år, gift i 3.
Var ikke så fryktelig stor overgang å bli alene, mannen var aldri hjemme og når han var det var det stort sett for å sove eller sitte foran PCen, jeg ofte at jeg hadde en stor unge til i stedet for en støttespiller og avlaster.
Ja, det var tungt når alle drømmer om en lillesøster eller -bror gikk i vasken, når glansbildene av første skoledag, konfirmasjoner, bryllup, familiejuler og felles alderdom gikk i stykker, men jeg fikk egentlig aldri kjærlighetssorg og det har gjort at jeg tenker at det kanskje var "riktig" at vi skilte lag.
Etter 6 mnd hvor jeg var så og si HELT alene (PtG traff Jr. i snitt en gang i måneden, og da teller jeg med tilfeldig fem minutters møte på togstasjonen) fikk vi satt opp en ordentlig samværsavtale som, med litt krøller her og der, har fungert greit til nå.
Jr. er hos pappan litt over 40% og stortrives med ham og bonusmammaen, og jeg ELSKER de barnefrie dagene mine og friheten som følger med. [:D]

Ble slutt før jeg oppdaget at jeg var gravid, men var 5 uker på vei da, oppdaget det ikke før jeg var over 7 uker på vei, var nemlig dypt knust og trodde alle symptomene var symptomer på at jeg ikke klarte å spise og bare gråt...vi var forlovet og samboere i over 4 år...
Tror ikke jeg kommer til å få gutten min for meg selv engang, hver gang vi krangler og jeg blir lei av at han gir blaffen skal han trekke meg for retten ;o(

ORIGINAL: surrehodet

Ble slutt før jeg oppdaget at jeg var gravid, men var 5 uker på vei da, oppdaget det ikke før jeg var over 7 uker på vei, var nemlig dypt knust og trodde alle symptomene var symptomer på at jeg ikke klarte å spise og bare gråt...vi var forlovet og samboere i over 4 år...
Tror ikke jeg kommer til å få gutten min for meg selv engang, hver gang vi krangler og jeg blir lei av at han gir blaffen skal han trekke meg for retten ;o(

akkuratt slikt var det her også!! Jeg sitter ennda helt knust og har ikke energ omtrent til hun på 3,5 år.. etter at dt ble slutt så har hun blitt så vanskelige å ha med å gjør, og hun var veldig vanskelig fra før av! Bare her er det ikke noe rettens vei..heldigvis for det

Jeg gikk fra bf da jenta vår var 9mnd

Back
Topp