Når ble ditt barn avhengig av kos/bamse?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har prøvd siden mini var nyfødt til å sovne med kos, men til ingen nytte. Smokk vil han heller ikke ha (noe som er helt greit nå), kun en hånd på brystet.
Et det for sent nå? Når ble ditt barn avhengig av kos/bamse/klut?

Henger meg på her jeg.

Sønnen min blir 16 mnd og han er ikke intrs i det heletatt. :( Han tar smokk når han skal legge seg og er avhengig av den gjennom natten. Sku gjerne ønske han blir avhengig av noe kosebamse snart.

Først etter at hun 3-4 år var bamse noe hun ble avhengig av når hun skulle sove. Hun likte godt bamser før den tid men ikke avhengig. Men sutten fra vi kom hjem fra sykehuset, før det var det lillefingeren min..

Trur det var rundt 6 mnd han byrja å virkelig lika kosen sin.

Rundt 7 mnd. Ørene på kaninen måtte kjennes mellom fingrene før søvnen kom. :)

Mi er 3 mnd, og ikke akkurat avhengig enda, men sovner mye fortere om hun får kosekaninen inntil kinnet og får plukke på kaninørene.. :-P

Hun var nesten året før hun ble interessert i bamsen sin som hun nå er veldig glad i.

Den har alltid vært i sengen med henne da, men visste ikke interesse før hun ble nærmere ett år.

Jeg har prøvd siden mini var nyfødt til å sovne med kos, men til ingen nytte. Smokk vil han heller ikke ha (noe som er helt greit nå), kun en hånd på brystet.
Et det for sent nå? Når ble ditt barn avhengig av kos/bamse/klut?

Gammel er han??

Her har hun også sovnet ved jeg holder handa mi på brystet ;) første gang i går jeg ikke måtte...

Ikke avhengig hverken av smokk eller kos.... Siste prøvd å gi kosefilla på kvelden for å se om den kan erstatte meg men litt tidlig å si om det hjelper....

Er litt over 6 mnd

Hun var vel over året , kanskje 1,5 før hun hadde en favoritt av noe slag . Og den er med overalt nå. De to andre har aldri brydd seg om noe spesielt.

Frøkna mi brukte aldri smokk eller kos. Hu tok heller ikke tommelen. Syns det er helt greit :)

Hun var vel bare noen mndr gammel mener :) og hun er like glad I den enda snart 5 år senere :p

Begge fikk smokk, yngste gikk over til tommelen ved 3mnd alder.

Eldste begynte vel å kose med den rundt 4mnd alder, jeg hadde den i senga men tenkte egebtlig ikke på å gi den til han før da. Yngste lå alltid med gulpeklut som vi etterhvert byttet ut med kosen - ca 2-3 mnd tror jeg

Henger meg på her jeg.

Sønnen min blir 16 mnd og han er ikke intrs i det heletatt. :( Han tar smokk når han skal legge seg og er avhengig av den gjennom natten. Sku gjerne ønske han blir avhengig av noe kosebamse snart.
Hvorfor er det så viktig at han blir avhengig av en bamse? Har han det ikke bra fordi han ikke må ha koseklut eller kosebamse?

Back
Topp