Når ble det bedre?

Fourantin eller noe i den duren. Selexid er umulig å få i meg uten å kaste opp, så den unngår jeg så langt det går
Hmm.. Spørs om jeg må ringe lege å få byttet. Får ikke gjort annet enn å være sengeliggende å kaste opp sånn som det er nå.

Jeg er i grunn ferdig med den verste kvalmen, og jeg er vel 11+5. Men uggenheten og ikke minst trøttheten, er altoppslukende.

De to forrige graviditetene var jeg 100% sykemeldt pga voldsom kvalme. Nå er jeg 50% fordi jeg er utkjørt. 100% sykmelding og kvalme frister faktisk mer enn å pine seg på jobb hver dag :(
Off forferdelig å ha det sånn! Syns vi burde fått 100% sykemelding de første ukene når vi er så trøtte og dårlige.. Klarer kanskje å presse oss på jobb, men det hjelper ikke når vi ligger strekk ut resten av dagen og formen blir dårligere av den grunn!

Men det er kanskje ferie tid snart? Åsså begynner jo 2.trimester snart, så satser på det blir bedre. God bedring<3

Off forferdelig å ha det sånn! Syns vi burde fått 100% sykemelding de første ukene når vi er så trøtte og dårlige.. Klarer kanskje å presse oss på jobb, men det hjelper ikke når vi ligger strekk ut resten av dagen og formen blir dårligere av den grunn!

Men det er kanskje ferie tid snart? Åsså begynner jo 2.trimester snart, så satser på det blir bedre. God bedring<3

Jeg hadde sikkert fått det om jeg hadde hintet til legen, men jeg har sagt at det går greit å jobbe halvt. Sliter med samvittigheten :( Ligger absolutt hele dagene, og de fleste helgene har jeg knapt vært ute av senga.

Håper på bedre tider i 2. semester, og ja: snart ferie :-) Nå: sjokolade :p

God bedring til deg også!

Hmm.. Spørs om jeg må ringe lege å få byttet. Får ikke gjort annet enn å være sengeliggende å kaste opp sånn som det er nå.
Helt håpløst. Har lært meg hvilke jeg tåler og ikke. Er ikke helt ok med denne heller, men bedre enn selixid

Back
Topp