når ble dere trøtte og/eller kvalme?

1 til?

Andre møte med forumet
Har en liten en på 9 måneder. I natt vekket han meg 8 ganger på 6 timer... Det blir jo litt lite søvn for de fleste. Det rare er at jeg finnes ikke trøtt. Ikke litt en gang.

Jeg er ikke kvalm enda heller. Med de to andre har jeg vært helt invalid pga kvalmen og oppkast.

Men jeg husker ikke når det begynte med de to andre. Kanskje jeg bare er utolmodig? Er 5+0 i dag. .

Er helt sinnsykt trøtt, vil helst sove i maaange timer på dagen, og jeg er nå 5+3. Men trøttheten kom rundt 3+1 eller noe. Og kvalmen startet 3+6.

Er ikke så ille men har tatt seg opp de siste dagene... 6+2

Trettheten kom fort, egentlig før jeg fant ut at jeg var gravid i uke 4+4. Kvalmen tok seg opp i løpet av uke 5, men er som regel ikke så ille nå 6+3 heller :-) Jeg har mest "fauker" med brekninger, men de henger ikke nødvendigvis sammen med kvalmen.

Jeg ble kvalm og trøtt mot slutten av uke 6 både denne og forrige gang jeg var gravid ;)

Småkvalm til og fra, men jeg har ikke noen veldig kvalme, så jeg kan ikke si når den kom.

Trøtt, det har jeg vært mer eller mindre siden før ikm, jeg trenger å sove en time på dagen...

Er stup trøtt det kom rundt uke 4 er ikke kvalm enda, er 5+2 men husker fra de to andre svangerskapa at kvalmen kom rundt uke 6.

Kvalmen kom for fullt idag 6+0, kan ikke gjøre noe annet enn å ligge, er jeg oppe å går må jeg kaste opp :( :( Trett å slapp ble jeg egentli rett etter ikm.

Jeg ble supertrøtt i uke 5, og kvalmen kom mellom uke 6 og 7. Det gjorde den sist graviditet også. Den største forskjellen på denne graviditeten og den forrige er at sist hadde jeg sinnssykt vondt i hodet fra uke 7-11, og det har jeg ikke merket noe til nå. Men nå er jeg mye mer kvalm. Er liksom jevnt over kvalm hele døgnet, mens sist hadde jeg bare perioder iløpet av dagen der jeg kjente at jeg var uggen.

jeg er veldig trøtt. jeg sovner ratt litt her å der, sovner i bilen hele tiden virker det som ! hehe. kvalmen er ikke ekstrem enda men den er der.blir litt sliten av det men sånn er det :p

Kvalmen kom akkurat i uke 6, nå er jeg ca 7+3 og er kvalm stort sett hele tiden og kaster opp det jeg prøver å få i meg… jeg er så slapp i kroppen, da den ikke får noe næring :S skal til legen i morgen, håper på sykemelding...

Akkurat i dag ble jeg kvalm, 6+1. Hadde håpet å slippe unna siden jeg ikke har kjent noe på kvalme fram til nå, og sist jeg var gravid for 6 år siden var jeg ikke kvalm en eneste dag xsmile6 Men kunne vel ikke være så heldig begge gangene nei! Håper det blir med bare denne dagen da, lov å håpe, haha! xsmile2

Last edited:
Har vært trøtt konstant siden jeg ble gravid mai 2015. Kom seg litt etter fødsel, men det er så ille at jeg er redd jeg skal sovne når jeg kjører bil :nailbiting:

Er Sinnsykt trøtt men det resulterer bare i at jeg legger meg tidligere på kvelden.

Er kvalm også men ikke ekstremt. Brekker meg ikke og det påvirker ikke dagen min stort :)

Back
Topp