Når ble dere kvalm?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg er 5+0 idag, og kjenner jeg er bekymra over at jeg ikke føler meg såå gravid:oops: har hatt hypermesis 3 ganger, så syns det er så rart at jeg ikke kjenner noe kvalme enda. Regner med det kommer da:happy: ikke det at jeg har så lyst til å være kvalm, men blir så nervøs av at ting ikke er som det skal når jeg kjenner så lite:happy:

6+4 i dag og har kun kjent på litt uggenhet, ikke plagsom kvalme. Er førstegangs så kan ikke sammenligne, men vet at min mor ikke var plaget med kvalme :)

7 uker i dag, kun litt uggen i ny og ne. Var inne kvalm med guttungen, ei heller når jeg hadde ma i 17.

6+2 her
Noen dager har vært fæle hvor jeg spyr 4-5 ganger i løpet av dagen... neste dag kan jeg være helt fin igjen! Og så går det 2-3 dager, så er jeg dårlig igjen... skjønner ikke hvorfor det er sånn!

Er bare 3+5 enda så lite symptomer enda . Men har pleid å komme ganske tidlig hos meg. Har hatt hypermesis med første, og har vært kvalm alle gangene jeg har vært gravid så er godt forberedt :p
Skjønner du er småbekymra, men alle svangerskap er jo forskjellige. Selv om man har vært veldig kvalm flere svangerskap :)

Er 6+1 i dag og i går var første dag med kvalme hele dagen. Før var det bare om kveldene. Nå føler jeg at jeg må spise hele tiden for å slippe unna, men det er jo ikke så lurt det heller..

Aldri :hungry::hungry::hungry: hverken nå eller sist svangerskap! Er bare 7+3 da så kan vel fremdeles komme :-)

Hehe jeg vet!! Føler meg virkelig veldig heldig som har sluppe unna det der :hilarious: blir litt kvalm når vi kjører bil da :laughing021

Med første var jeg så gale kvalm at jeg ikke skjønner hvordan jeg ikke var sengeliggende!
Jeg gikk på skole på den tiden og dagen såg slik ut:
Stå opp, spy på toalettet 1-2 ganger før jeg drog mot båten. Ta båten over, spy på toalettet i båten. Spy ca 2 ganger på skolen, spy på vei hjem og utover dagen ... :p om det samme hadde skjedd nå hadde jeg ikke orket å dra ut av huset! Mer pågangsmot når man er veldig ung kanskje :hilarious: husker jeg tenkte veldig strategisk for å få i meg mat i forhold til når jeg spydde sist og kom til å spy igjen

Kjente meg uggen ganske tidlig, men første gangs oppkast kom ikke før i dag. Er nå 7+2.

Trur jeg var kvalm fra det sekundet egget festet seg. Derfor jeg tok test, og var bare 3+5 Da.

Back
Topp